کد خبر : 1667359 | 19 بهمن 1398 ساعت 18:32 | 58.1K بازدید | 0 دیدگاه

روز پرماجرا در خیابان سئول؛

ثبت نام مخفیانه نامزدهای معروف ریاست فدراسیون!

در فاصله 24 ساعت تا پایان نام نویسی برای انتخابات فدراسیون فوتبال، این نهاد در خیابان سئول تهران روز شلوغی را پشت سر گذاشت.

ثبت نام مخفیانه نامزدهای معروف ریاست فدراسیون!

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتخاب سرمربی تیم ملی، حالا همه منتظر انتخابات فدراسیون هستند تا جانشین رسمی مهدی تاج به فوتبال دوستان معرفی شود. در روزهای اخیر نام های زیاد و معروفی برای این پست به گوش می‌رسیدند و حالا برخی از آن ها برای ثبت نام یا خود به خیابان سئول رفته اند یا نماینده شان را به ساختمان فدراسیون فرستاده‌اند.

 

این در حالی است که خبرنگاران نیز از صبح امروز در مقابل در فدراسیون فوتبال حضور داشتند و انتظار چهره های نام آشنا برای پر کردن فرم کاندیداتوری را می‌کشیدند. اما نفر اولی که ساعت 10:30 به فدراسیون مراجعه کرد، برای ثبت نام نبود. عزیزی خادم که چند روز پیش کاندیدای ریاست فدراسیون بود، با اعلام این موضوع که چند بار «استخاره» کرده «بد آمده»، از جمع نامزدها کنار کشید و استعفای خود را اعلام کرد.

 

دقایقی بعد، صادق درودگر مدیرعامل سابق تراکتور و ملوان با لبخند همیشگی به سمت فدراسیون فوتبال رفت و گفت که برای حضور در هیئت رئیسه کاندیدا شده است. وی چند دقیقه پس از خروج، دوباره به فدراسیون آمد و این بار خبر از ثبت نام برای محمدحسین قریب (ریاست فدراسیون) داد. مسعود هراتیان که بیشتر با بحث های حقوقی در برنامه نود، شهرت یافت نیز برای ریاست فدراسیون کاندیدا شده است.

 

از دیگر نام های معروفی که برای هیئت رئیسه نام نویسی کردند، می‌توان به خداداد افشاریان، منصور قنبرزاده، علی خطیر و عباس نجاریان اشاره کرد. همچنین فردی با فامیلی «نجفی» نیز ثبت نام خود را اعلام کرد که البته کسی از هویت و رزومه او اطلاعی ندارد!

علی خطیر معاون جنجالی باشگاه استقلال هم ظهر امروز در خیابان سئول حضور یافت و لحظاتی پس از ورود به فدراسیون، بیرون آمد و گفت که بالا بسیار شلوغ است و من فرم گرفتم که فردا بیایم!

 

نکته جالب این که بسیاری از افراد نام آشنا به صورت مخفیانه ثبت نام خود را انجام دادند. آن ها نماینده حقوقی یا اجرایی خود را به ساختمان فدراسیون فرستادند و خود در این محل حضور نیافتند تا به این شکل همه را سورپرایز کنند؛ بنابراین باید منتظر نام های دیگری نیز باشیم که بدون حضور شخصی در محل، ثبت نام کرده اند.

 

این در حالی است که بین خبرنگاران شایعات زیادی نیز دهان به دهان می‌چرخید. از جمله این که مهدی محمدنبی عضو هیئت مدیره پرسپولیس منتظر چینش نفرات است تا در صورت لزوم، در انتخابات شرکت کند. همچنین شایعه حضور محمد دادکان همچون سال های قبل وجود دارد.

 

ثبت نام برای ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون تا فردا ساعت 16 ادامه خواهد داشت و باید دید چه کسانی برای اداره فوتبال نام نویسی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها