کد خبر : 1667409 | 19 بهمن 1398 ساعت 23:50 | 88.5K بازدید | 0 دیدگاه

دنی روس:

مورینیو که آمد فهمیدم باید بروم!

دنی روس، مدافع سابق تاتنهام از دلایل جدایی در مورد این تیم صحبت کرد.

مورینیو که آمد فهمیدم باید بروم!

 

به گزارش "ورزش سه"، از همان روزهای ابتدایی حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام بود که اخباری در مورد اختلاف او و دنی روس و حتی درگیری لفظی این دو نفر در تمرینات منتشر شد. دنی روس در آخرین روز بازار نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی و تا پایان فصل راهی نیوکاسل شد و حالا در مورد دلایل جدایی از تاتنهام صحبت کرده است.

 

1476857

 

دنی روس گفت: "احساس می کنم به اندازه دیگر مدافعان به من فرصت بازی کردن داده نمی شد، اما من می خواستم برای مورینیو بازی کنم. یک ماه بعد از اینکه ژوزه مورینیو هدایت تاتنهام را بر عهده گرفته، متوجه شدم قرار نیست در ترکیب قرار بگیرم، حضور در تمرینات با علم به این موضوع دشوار بود.

 

البته برای مورینیو احترام زیادی قائل هستم، زیرا وقتی او هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت این تیم 12 امتیاز با چلسی فاصله داشت و حالا این رقم به چهار امتیاز کاهش پیدا کرده است.

 

حالا فرصتی دارم که هر هفته بازی کنم. من می خواهم دوباره در میدان حاضر باشم و با توجه به اینکه رقابت های یورو 2020 در پیش است، برای خودم در بازار نقل و انتقالات فرصت خوبی مهیا کنم. اگر من در نیوکاسل عملکرد خوبی نشان دهم انتظارات را برآورده کرده ام، اما اگر این اتفاق رخ ندهد آنها تصور می کنند تاتنهام حق داشته اجازه جدایی ام را صادر کند. آینده ام به این اتفاقات بستگی دارد، اما من به توانایی هایم باور داشته و می دانم که عملکرد خوبی خواهم داشت."

دیدگاه‌ها