کد خبر : 1667655 | 21 بهمن 1398 ساعت 02:05 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

سه امتیاز خیلی واجب بود

ستین: از این پیروزی انرژی فراوانی گرفتیم

کیکه ستین سرمربی بارسلونا پس از برتری بر رئال بتیس به ستایش از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

ستین: از این پیروزی انرژی فراوانی گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیداری که اهمیت بسیاری داشت، توانست در زمین بتیس به سه امتیاز ارزشمند دست یابد. بارسا دو بار از میزبانش عقب افتاد ولی در نهایت 2-3 پیروز شد. مسی در این بازی سه پاس گل داد. به این ترتیب فاصله بارسا با رئال در صدر جدول سه امتیاز باقی ماند.

 

 

1477152

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی با بیلبائو و بتیس فوق العاده پرفشار بود و انرژی زیادی از بازیکنان گرفت. بتیس اجازه نداد امشب کار ساده ای در زمین داشته باشیم و با بازیکنان باکیفیتش اجازه خلق موقعیت های گل زیاد به ما نداد. فکیر امشب خارق العاده بود و مهار او کار دشواری بود. ما هم شانس های خودمان را داشتیم و خوشحالم که از آنها استفاده کردیم.

از نمایش تیمم بسیار راضی هستم. البته که می توانیم در برخی زمینه ها بهتر کار کنیم ولی عملکرد بازیکنانم امشب ارزشمند بود و راضی هستم. دو بار گل های خورده را جبران کردیم و این کار کمی نیست.»

 

 

1477148

 

 

ستین ادامه داد:« تیم رفته رفته بهتر نیز خواهد شد و هم از نتیجه و هم از نمایش بازیکنان خوشحالم. این یک پیروزی بسیار مهم بود و یک برد خارج از خانه که برای آینده به ما انرژی فراوانی خواهد داد. البته که نقص هایی هم داریم و در صدد رفع شان خواهیم بود. پس از باخت غیرمنصفانه به بیلبائو نیاز به کسب پیروزی در بازی امشب داشتیم و به هدف مان نیز رسیدیم. این سه امتیاز خیلی واجب بود.»

 

داوری:« من دور بودم و به صحنه های مشکوم اشراف نداشتم. صحنه احتمالی پنالتی روی مسی را هم خوب ندیدم.»

 

بازگشت به بنیتو ویامارین:« اینجا دوستان زیادی دارم و بهترین ها را برای بتیس آرزو می کنم.»

 

 

دیدگاه‌ها