کد خبر : 1667661 | 21 بهمن 1398 ساعت 08:35 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

عبور از دره ی سرسبز

پاگشای مشهدی ها در آسیا در نبرد با قهرمان

فوتبال خراسان به تاریخی ترین لحظه ی خود رسیده است. نخستین بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا.

پاگشای مشهدی ها در آسیا در نبرد با قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان یکی از باسابقه ترین و پرافتخارترین تیم های باشگاهی قاره کهن که آخرین قهرمان ACL هم هست سخت ترین و مهمترین حریفی است که می توانست در گام اول مقابل بی تجربه ترین نماینده کشورمان قرار گیرد. اتفاقی که دغدغه ها و شیرینی های خاص خودش را در پی دارد.


شهرخودروی خراسان پس از عبور از مرحله پلی آف در گروه B رقابت های ACL 2020 جای گرفت. گروهی که بخصوص در هفته اول رقابت ها، بیشترین نگاه ها به آنجاست چرا که از مدافع عنوان قهرمانی در فصل جدید رونمایی خواهد شد و از این نظر چه شانس بزرگی به بازیکنان شهرخودرو رو کرده است.


هرچند مصادف شدن اولین حضور آسیایی فوتبال خراسان با جدال مقابل رقیبی پرآوازه و بزرگ ممکن است موجب اضطراب و نگرانی شود اما بهتر است شهرخودرویی ها که در طول فصل اخیر نشان داده اند در کنترل بازی تبحر خاصی دارند بجای استرس های منفی به لذت بردن از فرصت حضور در بازی های آسیایی بیاندیشند.


بی شک رقابت در بالاترین سطح باشگاهی فوتبال آسیا می تواند برای بازیکنان جوان این تیم خوب و یکدست سکوی پرتاب فوق العاده ای باشد اگر نفرات جوانی چون سعید صادقی، حسین مهربان، علی نبی زاده، مرتضی خراسانی، علی نعمتی، میلاد سرلک و سرآمد آنها یعنی محمدحسین مرادمند بتوانند بهترین عملکردشان را در زمین ارائه کنند. مستطیل سبزی که می تواند به لژیونر شدن و پیراهن ملی بیانجامد قطعا بهترین جا برای خودنمایی است که البته این امر در گروی موفقیت تیمی هم هست.


نکته مثبت درباره تیم تحت مالکیت فرهاد حمیداوی، بهره بردن از نفرات باتجربه ای چون محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد و گل سر سبدشان سید مهدی رحمتی است. فوتبالیست های کار کشته ای که می توانند در هر مسابقه ی بزرگی کار را برای هم تیمی ها در آورند.


ضمنا فراغ بالی که شهرخودرویی ها (به جهت اینکه کمترین توقعی از این تیم نیست) دارند اسلحه پنهانی است که آنها در اختیار دارند. چیزی که می تواند به وسیله آن هر حریفی را آزار دهد، تمرکز را از رقبا بگیرد و حتی به آنها ضربه بزند. و برای غافلگیر کردن قاره چه دیداری بهتر از مصاف با مدافع پر افتخار قهرمانی یعنی الهلال عربستان.


مثل عبور از جاده ای کوهستانی با پیچ و خم های دلهره آور اما به قیمت تماشای مناظری بکر و چشم نواز، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش در زمین بی طرف و در کشور امارات این فرصت را پیدا کرده اند تا در همان گام اول به هر اندازه می خواهند دیده شوند. غنیمتی بسیار ارزشمند که حتما قدرش را خواهند دانست.


به امید موفقیت تیم خصوصی و نماینده ی خراسان در دیدارهای آسیایی.

دیدگاه‌ها