کد خبر : 1667712 | 21 بهمن 1398 ساعت 13:26 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

هدیه بزرگ تیمو ورنر به بایرن مونیخ! (عکس)

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی لایپزیش در دیدار مقابل بایرن مونیخ موقعیتی طلایی را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب نبرد بایرن مونیخ صدرنشین و لایپزیش رده دومی در استادیوم آلیانس آره نا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کورس رقابت برای فتح بوندسلیگا در فصل جاری همچنان داغ بماند، اما تیمو ورنر در رقم خوردن این تساوی بدون گل نقش مهمی را ایفا کرد.

 

اگرچه در نیمه اول این بایرن مونیخ بود که نمایش بهتری ارائه داد، اما در 45 دقیقه دوم لایپزیش خودش را پیدا کرده و موقعیت های خوبی را روی دروازه مانوئل نویر خلق کرد. اما بی شک مهم ترین فرصت این دیدار در اواسط نیمه دوم نصیب تیمو ورنر شد. این مهاجم 23 ساله و آلمانی در موقعیتی فوق العاده و در حالیکه هیچ بازیکنی کنارش نبود، در مقابل نویر دروازه را کج دیده و این فرصت طلایی را از دست داد تا بهترین فرصت لایپزیش برای کسب سه امتیاز از دست برود؛ فرصتی که شاید تیمو ورنر و همبازیانش در پایان فصل حسرت از دست رفتن آن را بخورند.

 

در سال های اخیر و از زمان ظهور تیمو ورنر به عنوان یک مهاجم آینده دار، اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال این ستاره جوان به بایرن مونیخ شنیده می شود و حالا تیمو ورنر با از دست دادن این موقعیت فوق العاده، ناخواسته بیشترین خدمت را به مقصد احتمالی اش در آینده کرده است.

 

1477223

 

1477077

 

1477222

دیدگاه‌ها