کد خبر : 1667827 | 21 بهمن 1398 ساعت 21:23 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

مهربان: تجربه بازی با الهلال به کارمان می آید

مهاجم تیم شهرخودرو معتقد است که در صورتی که آنها در آخرین دقیقه نیمه اول دروازه خود را باز شده نمی دیدند می توانستند در نیمه دوم کار راحت تری برابر حریف خود داشته باشند.

مهربان: تجربه بازی با الهلال به کارمان می آید

به گزارش "ورزش سه"، حسین مهربان پس از پایان دیدار تیم های شهرخودرو و الهلال در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی گفت: بازی سختی داشتیم. به هرحال بازی با تیم برتر آسیا سختی های خودش را دارد چرا که آنها هم از نظر بازیکن، هم امکانات و ... در صدر بهترین های آسیا هستند. بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت هم داشتیم ولی متاسفانه در آخرین دقیقه نیمه اول گل خوردیم که اگر آن را نمی پذیرفتیم کار راحت تری در نیمه دوم داشتیم.


او در این باره ادامه داد: در مجموع این دیدار تجربه بسیار خوبی بود. روبرو شدن با تیمی اینچنینی برای همه بازیکنان می توانست تجربه زیادی به همراه داشته باشد و قطعا نتیجه بازی برابر الهلال در بازی های بعدی به کمک ما بیاید.


مهاجم شهرخودرو در پایان درباره راحت تر شدن کار این تیم در نیمه دوم و پس از باز شدن دروازه شهرخودرو گفت: در نیمه دوم به نظرم آنها عقب کشیده بودند و به دنبال ضدحمله بودند تا بتوانند به گل دوم برسند. ما هم موقعیت هایی داشتیم که با آنها می توانستیم گلزنی کنیم اما این اتفاق در نهایت نیفتاد تا این بازی را به حریف بدهیم و از حالا هم همه تمرکزمان را روی بازی های بعدی می گذاریم تا بتوانیم در آنها به برتری برسیم.

دیدگاه‌ها