کد خبر : 1667992 | 22 بهمن 1398 ساعت 22:44 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی مورینیو، یونایتد را مدعی حساب نکرد!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام نامی از منچستریونایتد در بین مدعیان کسب سهمیه لیگ برتر نبرد.

وقتی مورینیو، یونایتد را مدعی حساب نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف قهرمانی در لیگ برتر این فصل تقریبا مشخص شده و در حال حاضر مهم ترین مبارزه بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. ژوزه مورینیو حتی ولورهمپتون رده نهمی را نیز مدعی کسب سهمیه می داند، اما در این میان نامی از تیم سابقش که در رتبه هفتم قرار گرفته، نبرده است تا اینگونه به اوله گونار سولسشر و تیمش طعنه بزند.

 

1477519

 

ژوزه مورینیو گفت: "حتی اگر سرمربی هایشان انکار کنند، ولورهمپتون و شفلیدیونایتد نیز برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر و کسب سهمیه مبارزه می کنند. من درک می کنم که سرمربیان این دو تیم این هدف را کتمان می کنند، اما واقعیت این است.

 

نه فقط به دلیل موقعیتی که در جدول دارند، بلکه به دلیل قدرت و کیفیت این دو تیم، آنها نیز مدعی هستند. آنها در شرایطی قرار دارند که از نظر همه افراد باید خیلی خوشحال باشند، اما اینگونه نیستند.

 

ولورهمپتون بازیکن مهمی به نام دانیل پودنس با هزینه 19 میلیون پوند خریداری کرده تا تلاش کنند تا وضعیت شان را بهبود بخشند. شفیلد نیز یک بازیکن مهم به نام ساندر برگ را با مبلغ 22 میلیون پوند جذب کرد، آنها رکورد شان را در بازار شکستند تا پیشرفت کنند. پس کورس فقط معطوف به تاتنهام، آرسنال، چلسی و اورتون نیست و این دو باشگاه که به نظر من فوق العاده هم هستند، به دنبال سهمیه خواهند بود."

دیدگاه‌ها