کد خبر : 1667993 | 22 بهمن 1398 ساعت 22:58 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

کوتینیو: از موفقیت لیورپول متعجب نشدم

فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بایرن مونیخ مدعی شد از روند درخشان لیورپول متعجب نشده است.

کوتینیو: از موفقیت لیورپول متعجب نشدم

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ کوتینیو که برای کسب جام های بیشتر لیورپول را به مقصد بارسلونا ترک کرد، در حال حاضر در بایرن مونیخ نیز شرایط چندان خوبی نداشته و دوران افت او ادامه دارد. حالا فیلیپ کوتینیو به تمجید از تیم روزهای گذشته اش پرداخته و موفقیت های لیورپول را عجیب نمی داند.

 

1477249

 

فیلیپ کوتینیو گفت: "لیورپول پرواز می کند و این برای من تعجب آور نیست. ما سال گذشته شاهد آن بودیم که آنها در لیگ قهرمانان به مقام قهرمانی دست یافتند، اما من آن موقع هم به دلیل ترکیب و سرمربی فوق العاده لیورپول تعجب نکردم. من از موفقیت لیورپول بسیار خوشحالم، زیرا من دوستان زیادی در آنجا دارم، بنابراین من برای آنها خیلی خوشحالم.

 

من به گذشته نگاه نمی کنم. من مسیر دیگری را طی کردم و حالا نیز مانند همه افراد دیگر در سفر دیگری هستم. من دقیقا مثل آنها کاملا متمرکز در مسیر رسیدن به رویاهایم هستم. من از عملکردم در گذشته رضایت داشته و حالا من فقط می توانم به جلو نگاه کنم.

 

فتح سه گانه؟ البته، ما معتقدیم که می توانیم قهرمان شویم و برای رسیدن به این هدف همه کار می کنیم. بهترین تیم های جهان حاضر هستند و لیگ قهرمانان اروپا بسیار دشوار است، اما اگر سخت تلاش کنید رقم خوردن هر اتفاقی ممکن است."

دیدگاه‌ها