کد خبر : 1668182 | 23 بهمن 1398 ساعت 23:09 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت لیگ‌برتر از داور بعد از گفتگوی جنجالی

جان ماس، داور مطرح انگلیسی، بعد از حواشی ایجاد شده در دیدار بین دو تیم شفیلد و بورنموث، مورد حمایت اتحادیه فوتبال انگلیس قرار گرفت.

حمایت لیگ‌برتر از داور بعد از گفتگوی جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم شفیلد یونایتد و بورنموث در ابتدای هفته و از سری مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند این بازی در نهایت با پیروزی ۲-۱ تیم میزبان یعنی شفیلد خاتمه یافت؛ موضوعی که باعث شد تیره روزی های بورنموث ادامه پیدا کند و این تیم به رتبه شانزدهم جدول سقوط کند.

 

بعد از دیدار دو تیم شفیلد و بورنموث اما یک اتفاق عجیب رخ داد. پس از این دیدار یکی از بازیکنان بورنموث موضوع عجیبی را مطرح کرد و مدعی شد که داور مسابقه یعنی جاناتان ماس رتبه این تیم را در جدول لیگ برتر در مورد تمسخر قرار داده است. این بازیکن بورنموث یعنی دان گوسلینگ مدعی شده بود که جاناتان ماس رو به او گفته است: "من مقصر حضور شما در قعر جدول نیستم."
این بازیکن در ادامه اعتراضات خود پس از بازی گفته بود: " مسئولان در ابتدای فصل در مورد احترام صحبت می کنند اما چنین رفتاری از سوی جان ماس وجود نداشت."

 

 

1477730

 

 

بعد از این اتفاقات باشگاه بورنموث شکایت خود را به اتحادیه فوتبال انگلیس ارائه داد اما امروز لیگ برتر مدعی شد که هیچ گونه بی احترامی از سوی جان ماس صورت نگرفته و این داور با تجربه تنها پاسخ یکی از بازیکنان که گفته بود: "داوران مقصر نتایج ضعیف بورنموث هستند" را داده است.

دیدگاه‌ها