کد خبر : 1668237 | 24 بهمن 1398 ساعت 13:55 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین برفی تراکتور به امید پیروزی بزرگ (تصاویر)

شاگردان ساکت الهامی بعد از تساوی هفته گذشته مقابل گل‌گهر سیرجان، امیدوارند این بار در خانه موفق به پیروزی برابر نارنجی‌پوشان شوند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که همانند فصول گذشته در جمع مدعیان دستیابی به عنوان قهرمانی قرار دارد، نمی‌خواهد در فصل پیش رو بخت خود را برای تصاحب این عنوان رؤیایی از دست بدهد و با ستاره‌های قابل توجهش به دنبال تحقق این موضوع است.


آن‌ها که بعد از پیروزی هفته هجدهم در خانه مقابل ذوب‌آهن، در سیرجان و در چارچوب هفته نوزدهم مقابل گل‌گهر متوقف شدند و به تساوی رضایت دادند، اکنون بار دیگر در خانه در سودای پیروزی دیگری قرار دارند و علی‌رغم سردی هوا و برف در تبریز، امیدوار به حمایت هواداران و دستیابی به این برد مقابل شاگردان ابراهیم صادقی هستند.

 

1477780

 

نکته ویژه برای تراکتور بازگشت ایمان سلیمی، مدافع وسط موفق این تیم بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت است که می‌تواند امیدواری این تیم را برابر خط هجومی خطرناک نارنجی‌پوشان برای بسته ماندن دروازه افزایش دهد.

 

1477781

 

احسان حاج صفی، ستاره ملی‌پوش تراکتور نیز بعد از پاس گل مهم خود در بازی مقابل گل گهر که توانست مانع از شکست تیم ۱۰ نفره‌اش شود، با انگیزه بالایی مهیای این بازی شده است.

 

1477782

 

رشید مظاهری، گلر شماره یک تراکتور که در بازی با گل‌گهر با مهار چند حمله خطرناک حریف نقش مهمی در کسب امتیاز داشت، امیدوار است برابر سایپا و در جدال خانگی در یادگار امام به کلین شیت دیگری دست پیدا کند.

 

1477786

 

میلاد فخرالدینی، مدافع نیم‌فصل ذوب آهن، در بازگشت به تراکتور توانسته نمایش قابل قبولی از خود نشان دهد و انتظارات را برآورده کند. باید دید مقابل شاگردان ابراهیم صادقی چه عملکردی خواهد داشت.

 

1477783

 

ساکت الهامی، سرمربی تراکتور اکنون در سودای جبران اختلاف هفت امتیازی با صدر جدول و برآورده کردن رؤیای بزرگ تی‌تی‌هاست و امیدوار است بعد از پیروزی مقابل پیکان اکنون برابر دیگر خودروساز لیگ نیز به موفقیت دست یابد.

 

1477785

 

اکبر ایمانی، هافبک محبوب تراکتور، بعد از گل دیدنی‌اش در هفته گذشته، اکنون با انگیزه بالایی خود را آماده دیدار مقابل سایپا می‌کند و باید دید در روزی که مسعود شجاعی به دلیل محرومیت این تیم را همراهی نمی‌کند، قادر به رهبری خط میانی تیمش در کنار دیگر بازیکنان خواهد بود یا خیر.

 

1477784

 

در روزهای سرد تبریز و در شرایطی که زمین تمرینی این تیم مملو از برف شده، شاگردان ساکت الهامی در جستجوی امتیاز خانگی دیگری هستند و باید دید قادر به تکرار پیروزی خود مقابل سایپا همانند دیدار رفت خواهند بود یا خیر. در بازی رفت این کوین فورچونه بود که تک گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند؛ بازیکنی که در نیم‌فصل دوم سرخ‌ها را همراهی نمی‌کند و از جمع آن‌ها جدا شده است.

 

 

 

دیدگاه‌ها