کد خبر : 1668244 | 24 بهمن 1398 ساعت 14:50 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

پی اس جی و یک معضل جدی با امباپه و نیمار

نیمار و امباپه احتمالا با حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو پی اس جی را وارد معضلی جدی خواهند کرد.

پی اس جی و یک معضل جدی با امباپه و نیمار

به گزارش"ورزش سه"، پاری سن ژرمن باشگاهی پرستاره در دنیای فوتبال است ولی بر کسی پوشیده نیست که نیمار و کیلیان امباپه در راس این ستاره ها قرار دارند. دو فوق ستاره ای که البته کم دردسر هم برای باشگاه پاریسی نبوده اند. نیمار تابستان گذشته تلاش زیادی برای جدایی داشت ولی در نهایت ماندنی شد و امباپه نیز که تا 2022 قرارداد دارد، فعلا از تمدید خودداری کرده است.

 

 

1469937

 

 

معضل جدید پی اس جی با این دو بازیکن به بازی های المپیک توکیو بر می گردد. هر دو قصد دارند تیم های فرانسه و برزیل را در المپیک همراهی کنند. این دو بازیکن قبل از المپیک در رقابت های یورو 2020 و کوپا آمه ریکا نیز حاضر خواهند بود و در صورت حضور در المپیک، در واقع پیش فصل را از دست خواهند داد و قطعا هفته های ابتدایی فصل بعد را باید به استراحت بپردازند که می تواند برای باشگاه پاریسی معضلاتی به همراه داشته باشد.

در سالی که یورو 2020، کوپا آمه ریکا و المپیک را پیش رو داریم، بسیاری از بازیکنان پی اس جی حداقل در یکی از این رقابت ها درگیر خواهند بود که این قضیه پیش فصل تیم را نیز با معضل روبرو خواهد کرد. گفته می شود پی اس جی قصد ندارد امباپه و نیمار را به تیم های المپیک کشورشان قرار دهد که  بدون شک این اتفاق تنش هایی را به همراه خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها