کد خبر : 1668258 | 24 بهمن 1398 ساعت 16:52 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهلت 72 ساعته به فدراسیون به‌خاطر فروزان (عکس)

اتحادیه بین‌المللی بازیکنان فوتبال به فدراسیون ایران برای صدور کارت بازی محسن فروزان ۷۲ ساعت مهلت داده است.

مهلت 72 ساعته به فدراسیون به‌خاطر فروزان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود این‌که نزدیک به یک سال از اتفاقات دیدار تراکتور و سپیدرود در لیگ هجدهم می‌گذرد، محسن فروزان همچنان اجازه بازی در لیگ برتر ندارد. دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران بعد از آن ماجراها یک ماه از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تعلیق شد، اما بعد از آن حکمی برای پرونده وی صادر نشد و او همچنان نمی‌تواند در هیچ تیمی بازی کند.


این در حالی است که بند ۳ از ماده ۶۵ آیین‌نامه کمیته اخلاق تأکید می‌کند که فرد تعلیق شده بعد از سپری کردن دوره تعلیق خود تا زمان صدور حکم می‌تواند به فعالیتش ادامه بدهد؛ اما درباره فروزان با گذشت حدود هشت ماه هنوز مجوز بازی صادر نشده است.


اینک بعد از آن‌که کمیته صیانت AFC هم در مردادماه پاسخ استعلام فدراسیون فوتبال را در این خصوص داده و تأکید کرده که فروزان تخلفی مرتکب نشده، حکم این دروازه‌بان باز هم از سوی فدراسیون ایران صادر نمی‌شود.


در این شرایط، اتحادیه بین‌المللی بازیکنان فوتبال طی یک اخطاریه به فدراسیون علت عدم صدور مجوز برای فروزان را خواستار شده و اعلام کرده در صورتی که طی ۷۲ ساعت کارت بازی او برای تیم پارس جنوبی جم صادر نشود، موضوع از طریق فدراسیون جهانی فوتبال پیگیری خواهد شد.


فروزان در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر با پارس جنوبی قرارداد امضا کرد، اما هنوز کارت بازی‌اش از سوی سازمان لیگ صادر نشده و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظارش است.

 

1477804

دیدگاه‌ها