کد خبر : 1668342 | 25 بهمن 1398 ساعت 10:02 | 90.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف جالب بوفون در مورد رونالدو و زلاتان

جان لوئیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس، از محرومیت زلاتان ابراهیموویچ در بازی برگشت ابراز خوشحالی کرد.

اعتراف جالب بوفون در مورد رونالدو و زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، دیشب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا بین میلان و یوونتوس برگزار شد؛ دیداری جذاب که نهایتاً با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. مائوریتزیو ساری در بازی شب گذشته از جان لوئیجی بوفون در ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود و این دروازه بان با تجربه نیز روی چند صحنه تیمش را از گل خوردن نجات داد تا نشان دهد هنوز هم در آمادگی کامل به سر می برد.

 

بوفون در پایان بازی گفت: " در یک سوم پایانی بازی فرصت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما به طور کلی فکر می کنم که تساوی ۱-۱ نتیجه خوبی باشد مخصوصا زدن گل در خانه حریف می‌تواند در بازی برگشت کمک زیادی به ما بکند."

 

 

1477894

 

 

بوفون در مورد زلاتان ابراهیموویچ و کریستیانو رونالدو نیز گفت: " من نمی دانستم او بازی برگشت را از دست داده(دریافت کارت زرد) اما حالا به خاطر این موضوع لبخند می زنم. خیلی ها دوست نداشتند که با توجه به سنش به میلان بازگردد اما او همین حالا نیز رقم زننده تفاوت هاست. ما باید به عملکرد او نگاه کنیم، نه سن و سالش. برایش خوشحال هستم. زلاتان یک انسان قهرمان و فوق‌العاده است.

 

در مورد رونالدو باید اعتراف کنم که او بازیکن شگفت انگیزی است. یکی از دلایلی که باعث شد من دوباره به اینجا برگردم انگیزه بازی و تمرین کردن کنار رونالدو بوده است."

 

 

1477887

 

دیدگاه‌ها