کد خبر : 1668368 | 25 بهمن 1398 ساعت 12:42 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

ال کلاسیکوی داغ برای جذب ستاره اینتر(عکس)

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، به هدف تابستانی دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در تابستان تبدیل شده است.

ال کلاسیکوی داغ برای جذب ستاره اینتر(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی و تنها ۲۲ سال اینتر یکی از مهمترین ارکان موفقیت تیم آنتونیو کونته در فصل جدید بوده است. لائوتارو مارتینز تا به اینجا در ۲۰ بازی سری آ برای نراتزوری به میدان رفته و آمار ۱۱ گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

 

1463681

 

 

درخشش فوق العاده لائوتارو مارتینز در فصل جدید باعث شده که دو غول باشگاهی در کشور اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا علاقه زیادی به جذب او داشته باشند. هر دو این باشگاه هابه دنبال جایگزینی مناسب برای دو ستاره پا به سن گذاشته خط حمله خود یعنی کریم بنزما و لوئیس سوارز هستند.

 

شب گذشته اخباری مبنی بر آمادگی باشگاه رئال مادرید برای پرداخت بند آزادسازی و البته حقوق سالیانه ۱۴ میلیون یورویی لائوتارو به گوش رسید. نشریه مارکا نیز در شماره امروز خود قسمتی از صفحه اصلی خود را به بحث انتقال ستاره اینتر به جمع کهکشانی‌ها اختصاص داده است. مارکا با تیتر " مادرید به سوی لائوتارو" به علاقه رئال برای جذب این بازیکن اشاره کرده است.

 

 

1477922

 

 

از سمت دیگر نشریه موندو نیز تیتر اصلی امروزش را به بحث حضور لائوتارو مارتینز در بارسلونا اختصاص داده است. موندو با تیتر "لائوتارو برای ژوئن" در گزارش روی جلدش در این باره نوشت: " این آرژانتینی هدف اصلی بارسا خواهد بود که یک سهمیه غیر اروپایی را پر خواهد کرد."

 

 

 

1477921

 

دیدگاه‌ها