کد خبر : 1668467 | 25 بهمن 1398 ساعت 20:20 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیکه ستین: ما به اندازه رئال مادرید شانس داریم

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا مدعی شد تیمش مانند رئال مادرید شانس فتح لالیگا را دارد.

کیکه ستین: ما به اندازه رئال مادرید شانس داریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته گذشته در دیدار دشوار مقابل بتیس به برتری دست یافت تا فاصله سه امتیازی اش با رئال مادرید در صدر جدول را حفظ کند. بارسلونا این هفته در لالیگا پذیرای ختافه است و کیکه ستین در نشست خبری این دیدار حاضر شد.

 

کیکه ستین گفت: "لیونل مسی نیز مانند سایر بازیکنان می داند قادر به چه کارهایی بوده و در انجام چه کارهایی ناتوان است. اگر مسی در ترکیب قرار گیرد بدان معناست که او مشکلی ندارد و می تواند بازی کند. من زمان زیادی را به ارزیابی این موضوع اختصاص داده ام و می دانم که همانند دیگر بازیکنان، مسی هم به استراحت نیاز دارد. این بازیکنان سالها است که به بازی کردن در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه عادت دارند و در بعضی موارد نیازی به استراحت دادن به آنها نیست.

 

1477152

 

خرید مهاجم جدید؟ آنچه من در تمام عمرم انجام داده ام تطبیق یافتن و سازگاری با شرایط است. در صورتی بازیکن جدید جذب می کنیم که آن بازیکن مورد پسند ما باشد مصدومیت دمبله ما را تحت تاثیر و در معرض خطر قرار داده است. در پایان، شما باید با 11 بازیکن بازی کنید و این کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم.

 

دیدار مقابل ختافه؟ حریف ما در شرایط مساعدی قرار داشته و اخیرا نمایش خوبی ارائه داده است. برنامه خوب ختافه باعث شده آنها تا این مقطع از فصل در این شرایط خوب قرار بگیرند. ختافه در حال حاضر در رقابت های اروپایی حاضر بوده و شکست دادن آنها دشوار است.

 

رقابت فتح لالیگا؟ ما به اندازه رئال مادرید شانس قهرمانان داریم. آنها سه امتیاز بیشتر از ما دارند، اما ما باید در برنابئو بازی کنیم و انتظارات بالایی از این دیدار داریم.

دیدگاه‌ها