کد خبر : 1668477 | 25 بهمن 1398 ساعت 22:46 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید مورینیو از عذرخواهی ستاره انگلیسی

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام به تمجید از رفتار دله آلی بعد از اشتباهش پرداخت.

تمجید مورینیو از عذرخواهی ستاره انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، دله آلی، ستاره جوان و انگلیسی تاتنهام چند روز قبل ویدئویی با مضمون تمسخر نسبت به مردم چین در مورد ویروس کرونا منتشر کرده و البته خیلی زود عذرخواهی کرد. ژوزه مورینیو مدعی شد این بازیکن متوجه اشتباهش شده و تواضع او برای عذرخواهی بسیار خوب بوده است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "قصد دله آله توهین کردن نبود، او بلافاصله عذرخواهی کرد، پشیمان شده و دریافت که این یک اشتباه از سوی یک پسر جوان از نسل جوان بوده و عذرخواهی کرد. بنابراین، کار آسانی برای صحبت کردن با دله آلی داشتم و تضادی در افکارمان وجود نداشت. او متوجه شد چرا من ناراحت هستم، بنابراین همه چیز خیلی ساده بود.

 

1453219

 

چه می توانم بگویم؟ دله آلی پشیمان شد و برای من این بهترین احساسی است که او می توانست نشان دهد. تواضع برای عذرخواهی نیز قابل توجه است، زیرا گاهی اوقات جوانان اشتباه می کنند و متوجه آن نیز نمی شوند. من یک پسر و دختر در همین رده سنی مانند دله آلی و بسیاری از بازیکنانم دارم و می دانم رسانه های اجتماعی برای این نسل به چه معناست.

 

تکرار می کنم دله آلی آدم خوبی است. نمی توان هرگز دله آلی را با نژادپرستی یا بی احترامی در ارتباط دانست، اما این از آن دسته اشتباهاتی است که بعضی از افراد گاهی اوقات مرتکب می شوند. اما نکته خوب از نظر من پشیمانی و پوزش او بوده و بنابراین برای من داستان تمام شده است. من اتحادیه فوتبال نبوده و فقط سرمربی دله آلی هستم و دوستش دارم. من تکرار می کنم، در همان سن من دو فرزند در خانه دارم و باید به عنوان یک مربی عمل کنم و فکر می کنم بهترین راه برای انجام دادن این کار واکنش او بود؛ پشیمانی و پوزش."

 

 

دیدگاه‌ها