کد خبر : 1668495 | 26 بهمن 1398 ساعت 08:40 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای استقلالی ها اصلا درست نیست

پاتوسی: فرهاد من را می خواست اما باشگاه نه!

ستاره آفریقایی تنها یک گام با بازگشت به جمع استقلالی ها فاصله داشت اما به یکباره سر از فولاد در آورد تا شوک دیگری به طرفداران باشگاه تهرانی وارد کند.

پاتوسی: فرهاد من را می خواست اما باشگاه نه!

به گزارش "ورزش سه"، در پنجره زمستانی بیشترین نامی که اطراف اردوی استقلال به گوش می رسید آیاندا پاتوسی بود، ستاره آفریقایی فصل گذشته که نیم فصل کابوس واری را در کنار وینفرد شفر در بن یاس امارات سپری کرده بود.

در شرایطی که همه اخبار از نهایی شدن بازگشت پاتوسی حکایت داشت به یکباره این بازیکن سر از اهواز درآورد و به فولاد خوزستان پیوست، اتفاقی که باعث شد تا باشگاه استقلال مدعی شود او به خاطر پول بیشتر این تصمیم را گرفته است. بعد از هفته ها سکوت سرانجام پاتوسی در گفتگویی به این ادعای باشگاه تهرانی پاسخ داد و گفت ادعای دریافت پول بیشتر کذب محض است و سران استقلال برخلاف سرمربی و کاپیتان تیم تمایلی به بازگرداندن او نداشتند.


آیاندا پاتوسی در این گفتگوی شفاف مدعی شد:«مسئولان باشگاه استقلال گفتند به خاطر پول بیشتر من به فولاد رفتم اما الان می خواهم پاسخ این ادعا را بدهم. قبل از این باید بگویم در دوران بن یاس اولین اتفاق مهمی که برایم رخ داد این بود که برادرم را در دسامبر 2019 از دست دادم. یک شوک بسیار بد  که کنار آمدن با آن اصلا آسان نبود. وقتی به آفریقای جنوبی بازگشتم تا برای خاکسپاری حضور داشته باشم، آن جا بود که تماس هایی با مدیربرنامه ام داشتم پیرامون پیشنهاد استقلال». 


او ادامه داد:« قبل از این اتفاق با فرهاد مجیدی صحبت کردم و گفت باشگاه تو را می خواهد. همین طور با وریا غفوری صحبت کردم. برخلاف این صحبت ها هیچ اتفاق رسمی از سوی باشگاه رخ نداد و من بلاتکلیف مانده بودم. بحث این بود که من با مربی صحبت کردم و بر سر مسائل تاکتیکی به توافق رسیدم اما باشگاه هیچ پیشنهاد رسمی نه به خودم نه به باشگاهی که قرارداد داشتم، ارائه نداد. حتی مسئولان کیپ تاون هم به من فشار آوردند که پیشنهادی از سوی استقلال ایران دریافت نکرده اند». 


پاتوسی در ادامه با اشاره به روند انتقالش به فولاد تصریح کرد:« تشکر می کنم از مسئولان فولاد که خیلی حرفه ای صحبت کردند و بلافاصله پولی که قرار بود به حساب کیپ تاون واریز شود عملی شد، باشگاهی که من با آنها قرارداد دارم.من تحت تاثیر حرفه ای گری باشگاه فولاد قرار گرفتم و وقتی به فولاد آمدم به چشم این تفاوت را دیدم که این باشگاه چه مدیریت حرفه ای دارد و از این انتخابم کاملا رضایت دارم».


به این ترتیب آیاندا پاتوسی که دیروز اولین گل خود برای فولاد در لیگ برتر را به ثمررساند بعد از مدت ها سکوت به شفاف سازی در خصوص اتفاقاتی پرداخت که مانع بازگشت او به استقلال شد. این صحبت ها قطعا در روزهای آتی می تواند بازتاب زیادی هم داشته باشد به خصوص که فرهاد مجیدی هم از عدم جذب این بازیکن حسابی گله مند بود.

دیدگاه‌ها