کد خبر : 1668638 | 26 بهمن 1398 ساعت 19:50 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: لائوتارو به شایعات اهمیت نمی دهد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش در بازی فردا برابر لاتزیو کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

کونته: لائوتارو به شایعات اهمیت نمی دهد

به گزارش "ورزش سه"، تیم های اول و سوم سری آ فردا شب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و چهارم این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اینتر در حال حاضر با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم شگفتی ساز فصل جدید سری آ یعنی لاتزیو تنها با یک امتیاز کمتر در جایگاه سوم قرار گرفته است؛ موضوعی که حساسیت‌های بازی فردای دو تیم را افزایش داده است.

 

آنتونیو کونته در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حساس برابر لاتزیو گفت: " فکر می‌کنم که لاتزیو شبیه ما بازی خواهد کرد. یک رویکرد خاص وجود دارد و آنها به دنبال رفع عیوب خود هستند. درست مثل همان کاری که ما در حال انجام آن هستیم. ما به دنبال پیروزی در بازی فردا هستیم اما به طور کلی مطمئن هستم که بازی خوبی را شاهد خواهیم بود. لاتزیو در بازار نقل و انتقالات های اخیر فوق العاده عمل کرده فکر می کنم که آنها آینده‌نگری و صبر زیادی داشته اند."

 

 

1476782

 

 

کونته در مورد شایعات پیرامون لائوتارو مارتینز نیز گفت: " واقعاً می گویم که او به چنین شایعاتی هیچ اهمیتی نمی دهد‌. این بسیار عجیب است که می بینیم از حالا در مورد نقل و انتقالات باشگاه اینتر صحبت می شود. اتفاقی که در مورد سایر تیم‌ها رخ نمی‌دهد. "

 

 

1467978

دیدگاه‌ها