کد خبر : 1668702 | 27 بهمن 1398 ساعت 00:26 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

هک شدن توئیتر بارسا و کمیته بین المللی المپیک

گروه هکری OurMine حساب توئیتر باشگاه بارسلونا و کمیته بین المللی المپیک را هک کردند.

هک شدن توئیتر بارسا و کمیته بین المللی المپیک

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا صاحب چندین حساب توئیتری به زبان های مختلف است و بخش های مختلف این باشگاه از جمله آکادمی جوانان لاماسیا نیز حساب های جداگانه ای دارند که همگی هک شدند. این اتفاق تنها ساعتی بعد از پیروزی 2-1 امشب آبی و اناری ها مقابل ختافه رخ داد.

در همه این حساب ها پیامی با این مظمون منتشر شد:" سلام، ما OurMine هستیم. خب، این دومین بار است (که حساب بارسا را هک می کنیم). سطح امنیت این بار بهتر شد اما هنوز بهترین نیست و نیاز به بهتر شدن دارد."

این گروه در سال 2017 نیز حساب توئیتر باشگاه بارسلونا را هک کرده و خبر جعلی تلاش باشگاه بارسلونا برای خرید آنخل دی ماریا از پاری سن ژرمن را منتشر کرده بود.

 

 

1478349

 

باشگاه بارسلونا ساعاتی بعد با انتشار پیامی، از پس گرفتن حساب های کاربری اش خبر داد:" اکانت توئیتر باشگاه بارسلونا هک شده بود و به همین دلیل پیامی از بیرون باشگاه در این حساب منتشر شد که ریپورت و حذف شد. این توئیت ها از طرف شخص سومی برای آنالیز اطلاعاتی منتشر شده بود.

باشگاه بارسلونا یک بررسی امنیت سایبری انجام خواهد داد و همه پروتکل ها و لینک های مرتبط با ابزارک های شخص سوم را بازبینی می کند تا از وقوع دوباره چنین اتفاقی جلوگیری کند و بهترین سرویس را به اعضا و هواداران ارائه بدهد. ما از هر شرایط نامناسبی که در نتیجه این اتفاق به وجود آمد، عذرخواهی می کنیم."

حساب توئیتر کمیته بین المللی المپیک هم توسط این گروه هک شد که آنها نیز پس گرفته شده و پیام های OurMine از آن حذف شد.

دیدگاه‌ها