کد خبر : 1668709 | 27 بهمن 1398 ساعت 08:53 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ وقت از جنگیدن نترسیدم

آلکس نوری: هدایت هرتابرلین افتخار بزرگی است

سرمربی ایرانی الاصل در اولین چالش خود به عنوان جانشین کلینزمان موفق شد تیم محبوب پایتخت آلمان را به نوار پیروزی بازگرداند.

آلکس نوری: هدایت هرتابرلین افتخار بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند روز پرحاشیه و انتخاب به عنوان سرمربی موقت هرتا آلکس نوری و شاگردانش در خانه پادربورن به برتری 2-1 رسیدند تا به اولین برد بعد از کنار رفتن یورگن کلینزمان از نیمکت رهبری این تیم برسند. این نتیجه نه تنها پایان بخش بحران های چند روزه حاکم بر اردوی هرتا بود بلکه طلسم ناکامی های مرد ایرانی الاصل را نیز فراهم کرد تا بعد از 21 بازی بدون برد در وردربرمن و اینگولشتات سرانجام نوری نیز مزه برد را بچشد.


آلکس در کنفرانس خبری بعد از بازی با پادربورن با اشاره به این طلسم شکنی گفت:« اعداد و ارقام همیشه دو روی سکه را نشان می دهد اما واقعیت این است که من هیچ وقت از جنگیدن برای اهدافی که در سر دارم، نترسیدم. خوشحالم بالاخره این آمار به قول خیلی ها ناامیدکننده با هرتا شکست اما بیشتر از هر چیزی بابت این خوشحالم که جواب اعتماد مدیران باشگاه را دادم».

 

1478353


او ادامه داد:« شرایط سختی را گذراندیم. لازم بود برای خروج از این شرایط تمرکز داشته باشیم. باید تبریکی ویژه به بازیکنان هرتا بگویم که از جنگ دشوار با پادربورن سربلند بیرون آمدند. هم رقیب تیم قدرتمند و تاکتیکی بود که با سرعت زیاد حمله می کرد هم این که ما روزهای پرتنشی را سپری کرده بودیم».


نوری که به صورت اتفاقی بار دیگر هدایت تیمی در بوندس لیگا را در دست گرفته بود در پاسخ به سئوال خبرنگاران پیرامون جانشینی کلینزمان در هرتا تنها به یک جمله کوتاه بسنده کرد و گفت:« از اعتمادی که سران باشگاه به من کردند واقعا سپاسگزارم چون هدایت باشگاهی مثل هرتابرلین افتخار بزرگی است که شاید نصیب هر کسی نشود».

 

دیدگاه‌ها