کد خبر : 1668729 | 27 بهمن 1398 ساعت 10:52 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار مقابل دورتموند غایب خواهد بود؟

شرایط نیمار برای دیدار اواسط هفته پاری سن ژرمن مقابل دورتموند هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نیمار مقابل دورتموند غایب خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آمیان و پاری سن ژرمن در لیگ برتر فرانسه به نتیجه تساوی 4-4 رضایت دادند که نیمه اول با برتری عجیب و 0-3 آمیان به پایان رسیده بود، اما پاری سن ژرمن در نیمه دوم از این شکست سنگین گریخته و حتی می توانست به پیروزی هم دست یابد. توماس توخل در پایان این دیدار مدعی شد تیمش در نیمه اول تمرکز لازم را نداشته است. سرمربی آلمانی همچنین مدعی شد هنوز مشخص نیست نیمار به بازی وسط هفته مقابل دورتموند خواهد رسید یا خیر.

 

1476995

 

توماس توخل گفت: "من امروز نمی توانم به صورت دقیق بگویم آیا نیمار در بازی رفت برابر دورتموند بازی خواهد کرد یا خیر. ما باید تا جلسه تمرینی فردا صبر کرده و در آن مقطع همه چیز را بررسی کنیم."

 

توماس توخل همچنین در مورد دیدار مقابل آمیان گفت: "ما در شروع مسابقه به اندازه کافی تمرکز نداشتیم و همه چیز معطوف به همین موضوع بود. ما در 21 یا 22 دیدار بسیار قوی و متمرکز بازی کرده بودیم، اما در دیدار مقابل آمیان شرایط اینگونه نبود.

 

دلایلی برای رقم خوردن این نتیجه وجود دارد. ما تصمیم به عدم استفاده از برخی بازیکنان گرفتیم و به تعداد زیادی از آنها استراحت دادیم. این شرایط طبیعی بوده و وضعیت قبل از یک بازی تعیین کننده در لیگ قهرمانان اینگونه است."

دیدگاه‌ها