کد خبر : 1668732 | 27 بهمن 1398 ساعت 11:07 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور و الهامی؛ فوتبال تهاجمی با نیت قهرمانی

بر اساس آمار ارایه شده از سایت یازده نت تیم تراکتور با ساکت الهامی در بازی های خانگی تیم موفقی بوده است به طوریکه هر 5 بازی انجام داده در خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته و 15 امتیاز ممکن را کسب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در 5 بازی انجام داده در خانه 10 گل زده و تنها 3 گل خورده و دوبار هم دروازه بان این تیم در بازیهای خانگی کلین شیت کرده است. 24 موقعیت گل برای تراکتور در این بازی ها ثبت شده و میانگین مالکیت توپ تراکتور در این بازی ها هم 60 درصد بوده و همه این ها نشان می دهد ساکت الهامی به عنوان جانشین مصطفی دنیزلی توانسته به خوبی روی تراکتور تاثیر گذار باشد و اکنون هم با حضور در رده دوم جدول یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل از لیگ برتر بشمار می رود.

 

ساکت الهامی اولین فصل حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی را تجربه می کند. البته او در کنار مربیان بزرگی چون فیروز کریمی، یحیی گل محمدی، صمد مرفاوی، اصغر شرفی، مرحوم ناصر حجازی فقید و... مربیگری در لیگ برتر و نشستن روی نیمکت تیم های بزرگ چون استقلال را تجربه کرده اما تا پیش از اعتماد باشگاه تراکتور تیمی در این بازی ها به او اعتماد نکرد. حالا با اعتماد باشگاه تراکتور یک مربی جوان دیگر به جمع مربیان جوان لیگ برتری اضافه شده است که این اتفاق خوبی است.

 

1478382

 

مربی پرهیاهو و البته خوب فوتبال ایران که در دوران بازیگری در تیم پاس بازی می کرد؛ الفبای مربیگری را زیر نظر فیروز کریمی آموخت و اگر بتواند روی رفتار خود در کنار زمین مدیریت بیشتری داشته باشد به طور حتم می تواند بعد از سال های سال سرمربیگری در لیگ یک و مربیگری در لیگ برتر تبدیل به یک نفر اول خوب شود و حتی در اولین فصل حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند و این همه عقب ماندگی او در سال های اخیر را جبران می کند.

 

10 گل در 5 بازی خانگی، نشان می دهد معدل گل زده تیم تراکتور در هر بازی 2 گل است و این اتفاق خوبی است. تیمی که در هر بازی دو گل بزند و در 5 بازی تنها 3 گل بخورد شانس زیادی برای موفقیت در بازی های لیگ برتر خواهد داشت. این آمار البته نشان می دهد ساکت الهامی جوان به خوبی فوتبال تهاجمی را در تیمش نهادینه کرده است. این طرز تفکر بازی های لیگ برتری را در هفته های پایانی جذاب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها