کد خبر : 1668747 | 27 بهمن 1398 ساعت 11:59 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بعدی یونایتد ایتالیایی خواهد بود؟

مکس آلگری، سرمربی پرافتخار ایتالیایی جدی ترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد محسوب می شود.

سرمربی بعدی یونایتد ایتالیایی خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای اوله گونار سولسشر روی نیمکت یونایتد چندان مساعد نیست و قرار گرفتن این تیم در رتبه نهم جدول لیگ برتر باعث شده شایعاتی در مورد احتمال جدایی این سرمربی نروژی و حضور مکس آلگری در اولدترافورد منتشر شود.

 

مکس آلگری که در پایان فصل گذشته و بعد از سپری کردن پنج فصل درخشان از یوونتوس جدا شد، در یک سال اخیر استراحت کرده و علیرغم مطرح شدن نام او برای هدایت تیم هایی چون بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ، او هنوز هیچ پیشنهادی را قبول نکرده است.

 

1478392

 

اسپورت مدیاست مدعی شد مکس آلگری از شانس مساعدی برای حضور روی نیمکت یونایتد برای فصل بعد برخوردار است. آلگری چندی قبل فاش کرد در حال یادگیری زبان انگلیسی است و به نظر می رسد مدیران یونایتد برای عقد قرارداد با این سرمربی ایتالیایی برای فصل بعد توافق نظر دارند. شرایط برای اوله گونار سولسشر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان چندان مساعد نیست و در صورت ناکامی در رسیدن به این هدف، بعید است مدیران یونایتد تمایلی به ادامه همکاری با او داشته باشند. علیرغم اضافه شدن بازیکنان گرانقیمتی همچون هری مگوایر و برونو فرناندس در ماه های اخیر، نتایج شیاطین سرخ همچنان پرفراز و نشیب بوده و در صورت ادامه این روند، مکس آلگری از شانس بالایی برای تصدی  پست هدایت این تیم برخوردار است.

دیدگاه‌ها