کد خبر : 1668869 | 27 بهمن 1398 ساعت 20:57 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و زیر سوال بردن قهرمانی سیتی در سال ۲۰۱۸

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، صحبت های کنایه آمیزی را در مورد محرومیت منچسترسیتی مطرح کرد.

مورینیو و زیر سوال بردن قهرمانی سیتی در سال ۲۰۱۸

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در چهارچوب بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا بود که در نهایت این دیدار با درخشش سون هیونگ مین و گل دقایق پایانی این ستاره کره ای با نتیجه ۳-۲ به سود تیم لندنی خاتمه یافت.

 

ژوزه مورینیو در پایان بازی گفت: " این یک بازی با اشتباهات بسیار زیاد بود. یک نمایش با شروعی ضعیف که البته در ادامه با یک شخصیت فوق العاده از تیم، تمایل زیادی به پیروزی و فوتبال خارق العاده همراه شد. فکر می‌کنم که از زمان ورود من به این جا، در این بازی بیشتر این موقعیت ها را خلق کردیم. شانس های بسیار زیادی ایجاد کردیم؛ بنابراین من از پیروزی بسیار خوشحال هستم. فوتبال آنقدر طولانی است که شما بتوانید در دقیقه ۹۴ گل بزنید."

 

 

1478558

 

 

مورینیو درباره سون هیونگ مین و لوکاس مورا نیز گفت: " مشکل این دو بازیکن این است که ما مجبور هستیم در تمام ۹۰ دقیقه از آنها استفاده کنیم و اگر انرژی‌شان تمام شود با مشکل روبرو خواهیم شد. نگرش آنها فوق‌العاده است و من برایشان بسیار خوشحال هستم. تیم بدون هری کین مسلما مشکلاتی را حس خواهد کرد ولی ما راه‌حل‌های متفاوتی پیدا کردیم."

 

 

 

1478557

 

مورینیو درباره محرومیت در نظر گرفته شده از سوی یوفا برای منچستر سیتی نیز گفت: " یک دقیقه هم وقت خود را برای تحلیل کارهای یوفا و فیفا هدر ندادم. شاید اگر این کار را می کردم به این نتیجه می رسیدم که آیا باید قهرمانی سیتی در سال ۲۰۱۸ به تیم دوم داده می شد یا خیر؟"

دیدگاه‌ها