کد خبر : 1668888 | 27 بهمن 1398 ساعت 23:45 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان مسئولان سیتی؛ پپ جایی نمی رود

مسئولان باشگاه منچسترسیتی بر این باور هستند که محرومیت این تیم بخشیده خواهد شد.

اطمینان مسئولان سیتی؛ پپ جایی نمی رود


به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه یوفا اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین مالی، دو سال از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم شده و به پرداخت ۳۰ میلیون یورو جریمه نیز محکوم شده است. منچسترسیتی بلافاصله نسبت به این موضوع اعتراض کرد و خواستار بررسی دوباره آن در دادگاه عالی ورزش شد. این باشگاه اطمینان دارد که محرومیت در نظر گرفته شده قطعا بخشیده خواهد شد.

 

 

1478063

 

 

محرومیت منچسترسیتی از ابتدای فصل آینده لازم الاجرا خواهد بود اما مسئله درخواست تجدیدنظر ممکن است چند ماه طول بکشد؛ موضوعی که می‌تواند برنامه‌های سیتی را در تابستان با مشکل روبرو کند. قرار بود پپ گواردیولا و تیم مدیریتی سیتی در تابستان چند قرارداد مهم امضا کنند چراکه آنها قصد داشتند در فصل آینده رقیبی جدی برای لیورپول در راه قهرمانی لیگ برتر باشند.

 

 

1478441

 

 

اخبار مربوط به محرومیت منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا یک شوک بزرگ را در این باشگاه به وجود آورد و بسیاری معتقد هستند که ستاره های این تیم با توجه به این موضوع سیتیزن ها را ترک خواهند کرد اما باشگاه در جلسه ای اضطراری که روز شنبه برگزار شد به آنها اطمینان داد که سیتی قطعا فصل آینده در لیگ قهرمانان شرکت خواهد کرد.

 

 

با وجود شایعاتی که درباره حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی وجود دارد اما منابع نزدیک به باشگاه سیتی تایید می‌کنند که این سرمربی کاتالانی هیچ برنامه ای برای جدایی از این تیم ندارد.

 

 

1477432

دیدگاه‌ها