کد خبر : 1668893 | 28 بهمن 1398 ساعت 01:11 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو 2-1 اینتر: سقوط آزاد نرآتزوری

اینتر در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-1 مقابل لاتزیو شکست خورد و به رتبه سوم جدول سری آ سقوط کرد.

لاتزیو 2-1 اینتر: سقوط آزاد نرآتزوری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته که هفته گذشته با پیروزی دراماتیک در دربی میلان، به صدر جدول صعود کرده بودند، در دیدار امشب در خانه لاتزیو با دریافت دو گل در نیمه دوم، سه امتیاز بازی را واگذار کردند تا علاوه بر از دست دادن صدر، جایگاه دوم را هم به لاتزیو تقدیم کنند.

اینتری ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این لاتزیو بود که می توانست در دقیقه 9 به گل برسد ولی ضربه تماشایی میلینکوویچ ساویچ به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل تر دنبال شد تا اینکه در دقیقه 16، روی پاس خوب لوکاکو، کاندروا پشت مدافعان حریف صاحب توپ شد و می توانست لائوتارو مارتینس را در موقعیت گلزنی قرار دهد ولی مدافعان لاتزیو با حضور به موقع، مانع از به خطر افتادن دروازه تیم شان شدند.

سه دقیقه بعد، روی یک ضدحمله سریع از اینتر، پاس برزوویچ می توانست لوکاکو را در موقعیت گلزنی قرار دهد اما حضور به موقع استراکوشا این فرصت را از نرآتزوری گرفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه حریف داشتند اما نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، سرانجام این اینتری ها بودند که در دقیقه 44 به گل اول بازی دست پیدا کردند. ابتدا این کاندروا بود که با یک شوت محکم، دروازه لاتزیو را هدف قرار داد اما استراکوشا توپ را مشت کرد. توپ برگشتی مقابل اشلی یانگ قرار گرفت و او هم با یک ضربه چکشی تماشایی حساب کار را 1-0 کرد تا اینتری ها با برتری به رختکن بروند.

1478580

 

نیمه دوم را لاتزیو هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. در دقیقه 48 بود که داور برخورد دی فرای با ایموبیله در محوطه جریمه اینتر را پنالتی تشخیص داد. خود ایموبیله پشت ضربه قرار گرفت و با فریب پادلی، حساب کار را 1-1 کرد.

 

1478587

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 66، اشلی یانگ در برخورد با فیلیپه، در محوطه جریمه لاتزیو سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در مقابل این تیم میزبان بود که در دقیقه 69 به گل دوم رسید. ابتدا ضربه والی ایموبیله را دی فرای به شکلی فوق العاده از روی خط دروازه برگشت داد ولی توپ برگشتی را میلینکوویچ ساویچ با ضربه ای دقیق، تبدیل به گل دوم میزبان کرد.

 

1478589

 

اینتری ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 78، لائوتارو مارتینس توانست روی ارسال اشلی یانگ، دروازه را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. در حالی که بازیکنان اینتر سخت به دنبال گل تساوی بودند، لاتزیو می توانست در دقیقه 85 به گل سوم برسد ولی واکنش عالی پادلی، مانع گلزنی ایموبیله شد.

در دقایق پایانی فشار حملات اینتر افزایش پیدا کرد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 لاتزیو به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها