کد خبر : 1668903 | 28 بهمن 1398 ساعت 02:15 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف برابر سلتا

زیدان: حیف شد؛ این تساوی دردناک است

زین الدین زیدان معتقد است رئال امشب شایسته برد برابر سلتا بود و بازیکنان تمام انرژی خود را در زمین گذاشتند.

زیدان: حیف شد؛ این تساوی دردناک است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در برنابئو نتوانست از سد سلتا عبور کند و به تساوی 2-2 رضایت داد. کمتر کسی تصور می کرد که رئال برابر تیم 18 جدول نتواند امتیازات کامل را کسب کند. رئال ابتدا عقب افتاد، سپس دو گل زد و در نهایت با گل دقیقه 85 سانتی مینا برتری را از دست داد. کهکشانی ها البته با یک امتیاز بیشتر از بارسا صدر را حفظ کردند.

 

 

1478611

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« از دست دادن دو امتیاز در خانه دردناک است. سلتا تیم خوبی است و شایسته حضور در رده های پایین جدول نیست با این حال نباید پس از تلاش فوق العاده ای که در نیمه دوم به خرج دادیم و انرژی زیادی که بازیکنان گذاشتند، پیروزی را از دست می دادیم. حیف شد؛ برخی مواقع می توان گلایه کرد به خصوص وقتی با اشتباه فردی برد را از دست می دهیم ولی واقعیت این است که پاس دنیس به سانتی مینا فوق العاده بود.»

 

 

1478598

 

 

زیدان ادامه داد:« حفظ تمرکز در طول 90 دقیقه وقتی هر 4 روز یک بازی دارید، دشوار است. گل اول سلتا روی اشتباه مدافعان به ثمر رسید ولی در مجموع نمی توان گفت بازی بدی ارائه دادیم. در هر صورت دو امتیاز از دست دادیم ولی بازی ما نکات قابل توجهی هم داشت.»


تعویض ها:« پس از هر بازی به خصوص وقتی با برد همراه نیست، می توان تعویض ها را زیر سوال برد. می خواستم تعداد مدافعان را زیاد کنم ولی مارسلو خوب بازی می کرد و ترجیح دادم با وجود ورود مندی، او در زمین بماند.»

 

بازگشت هازارد:« از بازی او راضی هستم. 70 دقیقه در زمین بود و پیش بینی کرده بودم که دقایق زیادی امشب در میدان باشد. او به اندازه کافی خوب بود و از بازگشتش در چنین سطحی خوشحالم.»

 

 

1478614

 

 

برخورد با اودیو بازیکن حریف:« من طبعا همیشه کنار خط هستم ولی اتفاق خاصی رخ نداد. مصدوم نشدم و شرایطم خوب است.»

 

 

دیدگاه‌ها