کد خبر : 1668930 | 28 بهمن 1398 ساعت 10:15 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ 2؛ شهید قندی به صدر رسید

شهید قندی یزد به لطف پیروزی 3-0 در برابر کارون اروند خرمشهر و البته شکست استقلال ملاثانی در برابر آوالان به صدر جدول در گروه الف آمد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی برگزار می شود و در نهایت تیم های اول به همراه تیم های دوم به دسته اول صعود می کنند. بنابراین صعود از لیگ 2 به لیگ یک یکی از سخت ترین کارها در فوتبال ایران است. هفته های متمادی بود که تیم خوزستانی استقلال ملاثانی در صدر جدول قرار داشت و البته هفته های متمادی بود که تیم شهید قندی یزد با مربیگری و حید مظاهری به دنبال تصاحب صدر جدول بود که در نهایت این اتفاق رخ داد. در این گروه تیم های شهرداری آستارا با مربیگری حسن اشجاری و هم چنین خیبر خرم آباد با مربیگری مهرداد خادمی از تیم های مدعی قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ یک هستند. به واقع رقابت ها در این گروه سخت و نفس گیر دنبال می شود.

 

اما در گروه ب چوکای تالش خیال از دست دادن صدر جدول را ندارد. این تیم در هفته پیش رو با 3 گل سردار بوکان تیم پیروز قربانی را شکست داد. این پیروزی تیم چوکای تالش را 38 امتیازی کرد. با وجود اینکه تیم دوم جدول یعنی پاس همدان هم حریف خود را شکست داد فاصله 5 امتیازی این تیم با صدرنشین به قوت خود باقی است و به نظر می رسد در فاصله 7 هفته مانده به پایان بازی ها با توجه به فاصله ای که چوکای تالش ایجاد کرده و هم چنین روندی که در پیش گرفته دیگر مدعیان باید برای کسب عنوان دومی و هم چنین صعود به مرحله پلی آف تلاش کنند. تیم پاس هم با هدایت احمد جمشیدیان به مصاف حریفان می رود.

 

نگاهی خواهیم داشت به نتایج بازی ها در هفته نوزدهم در گروه الف و ب و همین طور جدول بازی ها.

 

نتایج گروه الف


*آوالان کامیاران۱ - ۰استقلال ملاثانی
*اترک بجنورد۰ - ۳کاسپین قزوین
*امید گناوه۰ - ۱شهرداری آستارا
*فولاد نوین اهواز۲ - ۱  مس نوین کرمان
*شهید قندی یزد  ۳ - ۰کارون اروند خرمشهر
دوشنبه ۲۸ بهمن
14:15خیبر خرم آباد - میلادمهر تهران
چهارشنبه ۳۰ بهمن
14:15شهردارى فومن - شهرداری همدان

 

1478637

 

نتایج گروه ب

 

*شهرداری بندرعباس۱ - ۰مس شهر بابک
*شهرداری بم۲ - ۰ملی حفاری اهواز
*شهدای بابلسر۲ - ۱بعثت کرمانشاه
*نفت و گاز گچساران۱ - ۰ایرانجوان بوشهر
*چوکا تالش۳ - ۰سردار بوکان
*پاس همدان۲ - ۱شهرداری ماهشهر
*نفت امیدیه۱ - ۰شهدای رزکان کرج

 

1478638

دیدگاه‌ها