کد خبر : 1668938 | 28 بهمن 1398 ساعت 10:46 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو برای بازی با ایران استارت زد (عکس)

تمرینات تیم ملی فوتبال عمان با حضور برانکو و دستیارانش در استادیوم سلطان قابوس مسقط آغاز شد.

برانکو برای بازی با ایران استارت زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برانکو به تازگی با عقد قرارداد دو ساله هدایت تیم ملی فوتبال عمان را برعهده گرفت. او پیش تر قرار بود مربی تیم ملی ایران شود اما تعلل فدراسیون فوتبال در عقد قرارداد با او موجب شد این مربی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال عمان بیشتر فکر کند و در نهایت سرمربی تیم ملی این کشور شود.

 

جالب اینکه پیش از حضور برانکو در تیم ملی عمان فدراسیون فوتبال این کشور برگزاری بازی دوستانه با ایران را نهایی کرده بود که این بازی 8 خرداد آینده در استادیوم آزادی برگزار می شود. عمان تا پیش از بازی با ایران دیدارهای خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 را دنبال خواهد کرد.

 

برانکو یکی از موفق ترین مربیان کروات طی سال های حضور در فوتبال ایران بود. هدایت تیم ملی ایران به جام جهانی 2006 آلمان و سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر به همراه پرسپولیس و کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا از جمله موفقیت های درخشان او در فوتبال ایران بود.

 

مهدی تاج پیش از استعفای خود به دنبال حضور برانکو در تیم ملی فوتبال ایران بود اما بعد از جدایی مهدی تاج انتخاب مربی برای تیم ملی مسیر دیگری را در پیش گرفت و این در نهایت منجر به انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی شد. برانکو که رفته رفته در حال تبدیل شدن به یک مربی آسیایی است در تیم ملی عمان هم با همان دستیاران همیشگی حاضر شد و در جلسه اول تمرین مارکو کار را به دست گرفت تا بدنسازی را آغاز کند. بدنسازی که بازیکنان پرسپولیس از او به عنوان یکی از بهترین ها یاد می کنند. اگر چه فشار تمرینات بدنسازی مارکو سخت و طاقت فرسا است اما به زعم بازیکنان تیم پرسپولیس در جریان فصل هیچ گاه از نظر بدنی کم نیاوردند.

 

 

بازی با تیم ملی فوتبال ایران یکی از بازی های خاطره انگیز برای برانکو خواهد بود. او در حالی که قرار بود مربی تیم ملی شود حالا باید عمان را در برابر ایران هدایت کند. به طور حتم صعود به جام جهانی 2022 هدف بزرگی است که برانکو در تیم ملی عمان دنبال می کند. هدفی سخت اما شدنی به این دلیل که در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد.

 

1478646

 

1478648

 

 

دیدگاه‌ها