کد خبر : 1669006 | 28 بهمن 1398 ساعت 15:00 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلینزمان و تبریک پیروزی هرتا به آلکس نوری

یورگن کلینزمان سرمربی سابق هرتا برلین اولین پیروزی این باشگاه تحجت هدایت آلکس نوری را به وی تبریک گفت.

کلینزمان و تبریک پیروزی هرتا به آلکس نوری

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که یورگن کلینزمان از هدایت هرتا برلین کناره گیری کرد چرا که معتقد بود سران باشگاه حمایت های لازم از وی را به جا نمی اورند. او خود در میانه های فصل بود که مربیگری هرتا را برعهده گرفته بود. او اکنون به آمریکا محل سکونتش برگشته است.

با کناره گیری کلینزمان، دستیار او یعنی الکس نوری بود که به عنوان مربی موقت برگزیده شد و هرتا زیر نظر او توانست برابر پادربورن به پیروزی 2-1 دست یابد و بالاخره تیم پایتخت نشین به مسیر پیروزی بازگشت و در رده 13 جدول قرار گرفت.

 

 

1478731

 

 

الکس نوری در نشست خبری پس از بازی فاش ساخت که کلینزمان پس از بازی و از طرق واتس آپ به وی تبریک گفته و آرزوی موفقیت کرده است:« کلینزمان یک پیغام واتس آپی برایم فرستاد و به من تبریک گفت. او از برد هرتا بسیار خوشحال بود.»

این دو ارتباط بسیار دوستانه ای با یکدیگر دارند و اسطوره ژرمن ها حالا امیدوار است تا نوری بتواند هرتا را تا پایان فصل به رده های بالاتر جدول سوق دهد.

 

این اولین پیروزی نوری در بوندسلیگا پس از 21 بازی متوالی بود. او 13 بار با وردربرمن و 8 بار با اینگول اشتات نتوانسته بود طعم برد را در بوندسلیگا بچشد.

نوری در واکنش به این اتفاق گفت:« اعداد و ارقام همیشه دو روی سکه را نشان می دهد اما واقعیت این است که من هیچ وقت از جنگیدن برای اهدافی که در سر دارم، نترسیدم. البته من با وردربرمن دو پیروزی در جام حذفی کسب کرده بودم. در هر صورت خوشحالم که بالاخره این آمار به قول خیلی ها ناامیدکننده با هرتا شکست اما بیشتر از هر چیزی بابت این خوشحالم که جواب اعتماد مدیران باشگاه را دادم.»

 

 

1478352

 

دیدگاه‌ها