کد خبر : 1669032 | 28 بهمن 1398 ساعت 16:19 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدون اسکوچیچ هم به سهمیه فکر می‌کنیم

کعبی: از استقلال پیشنهاد رسمی داشتم اما...

مدافع تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید بدون اسکوچیچ هم به سهمیه آسیایی فکر می‌کنیم و ناامید نشده‌ایم.

کعبی: از استقلال پیشنهاد رسمی داشتم اما...

به گزارش "ورزش سه"، عقیل کعبی درخصوص شکست مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر به ایلنا گفت: بازی را خوب شروع کردیم و ‌می‌دانستیم که گل گهر چه برنامه‌ای برای گلزنی دارد اما متاسفانه نتوانستیم جلوی آنها را بگیریم و واضح‌تر بگویم که خیلی سخت‌گیرانه عمل نکردیم.

 

کعبی در پاسخ به این سوال که خروج اسکوچیچ در این روند تاثیرگذار بوده یا خیر افزود: بله، اسکوچیچ اگر نیم فصل می‌رفت خیلی به سود تیم ما بود. واقعا ضربی بزرگی از این نظر خوردیم. ما به دلیل محرومیت نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم و الان اگر بازیکنی از ما مصدوم شود جایگزینی برایش نداریم؛ ما در هر پست فقط یک بازیکن داریم.

 

کعبی درخصوص عدم اجازه خروج از صنعت نفت و پیوستن به باشگاه استقلال تهران با دستور اسکوچیچ گفت: نه می‌توانم بگویم از او دلگیر هستم و نه می‌توانم بگویم که دلگیر نیستم. بله من پیشنهاد رسمی از استقلال داشتم ولی شرایط تیم به گونه‌ای بود که نمی‌توانستم جدا شوم و قراردادم داشتم.

 

1428718

 

او درباره همکاری با بهنام سراج پس از جدایی اسکوچیچ گفت: آقای سراج مربی جوانی هستند و به فرصت نیاز دارند. واقعا طی این چند روزی که با ایشان کار کردیم هم ایشان و هم کادرفنی که به تازگی به تیم اضافه شدند واقعا از جان و دل کار کرده و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم ولی بدشناس بودیم و نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. ما قطعا از این نتایج خوشحال نیستیم و به دنبال جبران آن هستیم اما باید بگویم که بدون اسکوچیچ هم به سهمیه آسیایی فکر می‌کنیم و ناامید نشده‌ایم.

 

کعبی درباره اینکه باشگاه برای دریافت غرامت از اسکوچیچ شکایت خواهد کرد گفت: غرامت دردی را برای ما دوا نمی‌کند. اسکوچیچ به هر حال از تیم ما رفته و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. ما تیم بسیار خوبی داریم که برای یک هدف می‌جنگیم و ناراحتی هواداران مطمئنا برای ما هم ناراحت کننده است. امیدواریم که در بازی بعدی مقابل سایپا نتیجه مناسبی بگیریم تا دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها