کد خبر : 1669191 | 29 بهمن 1398 ساعت 11:12 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

مربی سابق تراکتور و انگیزه‌ی شگفتی‌سازی در تبریز

سرمربی مس کرمان برای شگفتی سازی مقابل تیم سابقش انگیزه زیادی دارد.

مربی سابق تراکتور و انگیزه‌ی شگفتی‌سازی در تبریز

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عصر چهارشنبه تیم تراکتور در تبریز میزبان مس کرمان دسته اولی است. نارنجی پوشان کرمانی که به نوعی شگفتی ساز جام حذفی محسوب می شوند و با پیروزی بر ذوب آهن در اصفهان به این مرحله رسیدند حالا انگیزه زیادی دارند تا در برابر ستاره های تراکتور هم مقتدرانه ظاهر شوند و نتیجه خوبی بگیرند.


دیدار تراکتور و مس در شرایطی برگزار می شود که هدایت تیم میهمان را مجتبی حسینی مربی سابق سرخپوشان تبریزی بر عهده دارد. حسینی که در قامت دستیار یحیی گل محمدی در تراکتور حضور داشت، بعد از جدایی این مربی هم در یکی دو مسابقه سرمربی موقت بود و سپس تراکتور را ترک کرد.


حسینی حالا با مس کرمان بار دیگر به ورزشگاهی می رود که خاطرات زیادی از آن دارد و بی تردید در این بازی برای نشان دادن توانایی هایش انگیزه زیادی نیز دارد. مس کرمان در بازی قبل مقابل ذوب آهن نشان داد که توانایی فشار به تیم های لیگ برتری را نیز دارا است و همین موضوع نوید می دهد که فردا( چهارشنبه) بازی جذابی را از هر دو تیم شاهد باشیم. مسابقه ای که برنده اش به جمع 4 تیم برتر جام حذفی راه پیدا می کند.


دیدار تراکتور و مس کرمان ساعت 15 چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

دیدگاه‌ها