کد خبر : 1669299 | 29 بهمن 1398 ساعت 18:52 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

مالکی، وینگر تیم شاهین:

پاس گل صد درصدی را به گل احتمالی ترجیح می‌دهم

وینگر رامهرمزی تیم شاهین بوشهر در دیدار با ماشین‌سازی، دو پاس گل داد و از مهره‌های اصلی تیمش برای پیروزی بود.

پاس گل صد درصدی را به گل احتمالی ترجیح می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، حسین مالکی وینگر رامهرمزی تیم شاهین بوشهر در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دیدار با ماشین‌سازی و سومین برد متوالی‌شان گفت: همه متوجه شدند که نتایج ما به هیچ وجه اتفاقی نبوده است. خدارا شکر در کنار هواداران توانستیم این پیروزی را جشن بگیریم و باید این نتایج ادامه دار باشد، ما برای تحقق هدفمان باید تلاشمان را دو برابر کنیم.

 

وی افزود: نباید با نتایج اخیر مغرور شویم و باید بیشتر تلاش کنیم، زحماتمان را نباید به سادگی هدر بدهیم و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. ماشین‌سازی تیم خوب و باشخصیتی است، خدا را شکر توانستیم که پیروز شویم. در هفته آتی نیز دیدار سختی برابر تیم فولاد داریم، تیم فولاد یکی از تیم‌هایی است که فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد؛ اما با تمام احترامی که برای این تیم قائلم ما تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.

 

مالکی درباره دو پاس گلی که در دیدار قبلی تیمش داد نیز گفت: وظیفه بازیکن در تیم چیست؟ کمک برای موفقیت. من هم تنها برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم. شاید من در آن موقعیت هم شوت می‌زدم گل می‌شد اما اگر پاس می‌دادم صد در صد گل می‌شد که این‌کار را انجام دادم،  برایم موفقیت تیم مهم است و سعی می‌کنم خودخواه نباشم. امیدوارم که در ادامه لیگ بتوانیم موفق باشیم و شاهین را در لیگ برتر نگه‌داریم، از مردم خوب و خونگرم بوشهر می‌خواهم که مارا تنها نگذارند و با حمایت و دعاهایشان فرزندانشان را برای هر مسابقه راهی کنند. جا دارد از مسئولین هم تشکر کنم که پای کار آمده‌اند و تمام تلاششان را برای آرامش و موفقیت تیم می‌کنند.

دیدگاه‌ها