کد خبر : 1669376 | 30 بهمن 1398 ساعت 01:22 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو 1-0 لیورپول: آنفیلد در انتظار "رمونتادا"

اتلتیکو مادرید در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-0 لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی، را شکست داد.

اتلتیکو 1-0 لیورپول: آنفیلد در انتظار "رمونتادا"

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در لیگ برتر با اقتدار در صدر جدول قرار دارند، در دیدار امشب مقابل اتلتیکو در همان دقایق ابتدایی دروازه شان را باز شده دیدند و در نهایت بازی را واگذار کردند. هرچند برای قرمزها که فصل گذشته شکست 3-0 در دیدار رفت مقابل بارسا در مرحله نیمه نهایی را با برتری 4-0 در آنفیلد جبران کردند، شکست امشب چندان نگران کننده نباشد.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 روی یک ضربه کرنر به گل رسید. روی ارسال کوکه بود که توپ بعد از برخورد به پای فابینیو مقابل سائول قرار گرفت و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

1479217

 

1479219

 

بعد از این گل باز هم این بازیکنان اتلتیکو بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه قرمزها ایجاد نکردند. پس از آن نوبت لیورپولی ها بود که برای زدن گل تساوی پیش بکشند اما در دقیقه 25، این اتلتیکو بود که می توانست به گل دوم برسد ولی ارسال خطرناک موراتا عرض دروازه لیورپول را طی کرد و هیچ یک از بازیکنان اتلتیکو نتوانستند ضربه نهایی را بزنند.

یک دقیقه بعد روی اشتباه یان اوبلاک در کار با پا، توپ در اختیار لیورپولی ها قرار گرفت و صلاح بعد از پاسکاری با فیرمینو، دروازه را باز کرد اما داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

 

1479221

 

حملات لیورپولی ها ادامه داشت و در دقیقه 35، چیزی نمانده بود که صلاح کار را به تساوی بکشد اما حضور به موقع فیلیپه، مانع از باز شدن دروازه اتلتیکو شد. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل تر دنبال شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود اتلتیکو به پایان رسید.

نیمه دوم را هر دو تیم با یک تعویض آغاز کردند. اوریگی به جای مانه به زمین رفت و یورنته هم جای لمار را گرفت. با این تغییرات، این لیورپولی ها بودند که نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 53، روی ارسال خوب جو گومز، صلاح می توانست دروازه را باز کند اما ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

برتری لیورپولی ها ادامه داشت اما حملات این تیم به خطر ویژه ای روی دروازه اتلتیکو منجر نمی شد. در مقابل در دقیقه 68، تیم میزبان می توانست به گل دوم برسد اما موراتا که با پاس لودی صاحب موقعیت شده بود، نتوانست از این فرصت عالی استفاده کند و اختلاف در عدد یک باقی ماند.

سه دقیقه بعد نوبت خود لودی بود که با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه دروازه لیورپول را هدف قرار دهد اما توپ او راهی به چهارچوب دروازه نداشت و به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1479216

 

در دقیقه 73، نوبت لیورپولی ها بود که تا آستانه زدن گل تساوی پیش بروند اما ضربه والی هندرسون روی ارسال اوریگی، از کنار دروازه اوبلاک به بیرون رفت.

در دقایق پایانی این لیورپولی ها بودند که تلاش بیشتری برای زدن گل انجام دادند اما در نهایت نتوانستند دروازه اتلتیکو را باز کنند و در نهایت بازی با برتری 1-0 میزبان به پایان رسید.

دیدگاه‌ها