کد خبر : 1669465 | 30 بهمن 1398 ساعت 15:51 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

در حاشیه مراسم رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال

نیکخواه بهرامی: بسکتبال به‌اندازه کافی حمایت نمی شود

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته در مراسم رونمایی لباس تیم ملی بسکتبال حضور یافت.

نیکخواه بهرامی: بسکتبال به‌اندازه کافی حمایت نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شک و تردیدی راه‌یابی مردان بسکتبالیست ایران به رقابت‌های المپیک یکی از بهترین اتفاقات ورزشی درطی سال اخیر قلمداد می‌شود. این در صعود در شرایطی محقق شده است که شاید این آخرین فرصت ممکن برای نسلی بود که به هر چه دلشان خواست در آسیا رسیدند و حتی طعم حضور در بازی‌های المپیک را هم چشیدند اما این بار، صعود لذت دیگری داشت.


 صمد نیکخواه کاپیتان خوش‌نام بسکتبال ایران حالا نامش جزو لاینفک تاریخ بسکتبال ایران است و او می‌رود تا برای دومین حضور در کارناوال المپیک را تجربه کند.


به همین بهانه عصر روز گذشته (سه‌شنبه) ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۸، مراسم رونمایی از پیراهن و حامی مالی تیم ملی بسکتبال ایران برای رقابت‌های پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ به میزبانی فدراسیون بسکتبال برگزار شد و صمد بسکتبال ایران به همراه حامد حدادی به نمایندگی از سایر بازیکنان در این مراسم حضور پیدا کردند.

 

1479359


صمد نیکخواه بهرامی نیز در ابتدا با تشکر از حامیان ملی گفت: «ابتدا از فدراسیون و حامیان مالی که برای حمایت از بسکتبال به سالن آمده‌اند تشکر می‌کنم. دوستان گفتند که بسکتبال باید بیشتر شناخته شود، اما بسکتبال به‌اندازه کافی شناخته‌شده است و ما در جامعه مطرح و محبوب هستیم، ولی حمایت‌ها به‌اندازه کافی صورت نمی‌گرفت که امیدوارم دست‌به‌دست هم بدهیم تا تیم ملی موفق شود و از آن شاد شویم‌.»


او به‌عنوان یکی از عزیزدردانه‌های ورزش ایران همواره حرفش را زده همان‌طور که روز گذشته درحالی‌که از حامیان مالی تشکر کرد اما او به‌خوبی می‌داند که حضور در المپیک تدارک بیشتری را می‌طلبد که امیدواریم در ادامه مسیر به این خواسته‌های به‌حق کاپیتان شایسته تیم ملی بسکتبال جامه عمل پوشانده شود.


 گفتنی است تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره نخست رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱، پنج‌شنبه یکم اسفندماه در تالار بسکتبال آزادی میزبان سوریه و در چهارم اسفندماه میزبان تیم ملی قطر است.

 

1479360

 

1479361

 

1479362

دیدگاه‌ها