کد خبر : 1669656 | 01 اسفند 1398 ساعت 17:55 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

خشن‌ترین تیم اروپا اسپانیایی است

ختافه بیشتر از هر تیمی در میان پنج لیگ معتبر اروپا با کارت داوران جریمه شده است.

خشن‌ترین تیم اروپا اسپانیایی است

به گزارش "ورزش سه"، ختافه یکی از پدیده‌های این فصل لالیگاست که توانسته بالاتر از تیم‌هایی چون اتلتیکو و والنسیا در رده سوم پس از رئال و بارسا قرار بگیرد. موفقیت این تیم تصادفی نیست و خوزه بوردالاس سرمربی ختافه توانسته سبک بازی خاصی را در این تیم پیاده کند.

ختافه تیمی جنگجو و سختکوش است و بازیکنانش با توان بدنی بالا می‌توانند یک فوتبال پرفشار را در طول ۹۰ دقیقه ارائه دهند. آن‌ها یکشنبه اخیر در بازی با بارسلونا در نوکمپ این تیم را تا مرز شکست نیز پیش بردند، ولی در نهایت بارسلونا با خوش‌شانسی توانست با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد.

 

 

1479611

 

 

در فصل جاری و میان تیم‌های پنج لیگ بزرگ اروپا (آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس و فرانسه) بازیکنان ختافه بیشترین کارت را دریافت کرده‌اند. آنها با ۱۰۲ کارت که ۹۸ تایش زرد و چهار مورد از آن‌ها قرمز بوده، رکوردارند و لقب خشن‌ترین تیم اروپا را به خود اختصاص داده‌اند.

امشب ختافه باید در کولیسیوم و در یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا برابر آژاکس به میدان برود. دو سبک بازی کاملاً متفاوت مقابل هم قرار می‌گیرند و تیم هلندی که مصدومان زیادی هم دارد، باید مراقب باشد تا بر تعداد مصدومانش اضافه نشود.

در لیگ اروپا و در شش بازی گذشته، بازیکنان ختافه ۱۶ بار با کارت داور جریمه شده‌اند؛ هرچند که بازیکنان آژاکس هم در شش بازی دور گروهی لیگ قهرمانان ۲۱ بار از داوران کارت گرفته‌اند.

آژاکس معمولاً برابر چنین تیم‌هایی به مشکل برخورد می‌کند و نمی‌توان از حالا بخت صعود این تیم را خیلی زیاد دانست.

پس از ختافه تیم‌های رم با ۹۵ کارت، لگانس با ۹۲، بولونیا با ۹۲ و گرانادا و بارسا با ۹۱ کارت در رده‌های بعدی خشن‌ترین تیم قرار دارند.

 

 

Kenedy (Getafe) krijgt een gele kaart.

دیدگاه‌ها