کد خبر : 1669724 | 02 اسفند 1398 ساعت 13:08 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه سپاهان-پرسپولیس را این چهار نفر رقم می‌زنند

دیدار سپاهان با پرسپولیس، جدا از حساسیت‌های جدولی، عرصه تقابل چهار وینگر مهم دو تیم خواهد بود که می‌توانند نتیجه بازی را تعیین کنند.

نتیجه سپاهان-پرسپولیس را این چهار نفر رقم می‌زنند

به گزارش "ورزش سه"، دیدار همیشه حساس سپاهان با پرسپولیس با توجه به شرایط جدول و اختلاف پنج امتیازی دو تیم و شکست دو بر صفر پرسپولیس در تهران در بازی رفت، و با خاطره بد یحیی از سپاهان در روز آخر دوره اول مربیگری (باخت در فینال جام حذفی در اردیبهشت ۹۲ در ضربات پنالتی؛ روزی که امیر قلعه‌نویی با پیروزی بر فولاد در خوزستان استقلال را قهرمان لیگ برتر کرده بود)، روز یکشنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.


هر دو تیم در دو جام لیگ برتر و حذفی مدعی قهرمانی هستند و در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.


سپاهان با ترکیب ۱-۳-۲-۴ و پرسپولیس با ترکیب ۲-۴-۴ بازی می‌کند. استفاده از دو وینگر دونده در هر دو تیم که در حال حاضر از بهترین‌های ایران هستند، می‌تواند این مسابقه را تبدیل به یکی از زیباترین‌بازی‌های لیگ برتر کند .


میزبان از محمدرضا حسینی و محمد محبی استفاده می‌کند و میهمان از مهدی ترابی و وحید امیری. نتیجه دیدار روز یکشنبه در همین‌جا رقم خواهد خورد؛ جایی که هر دو تیم به‌صورت مرتب دست به جابه‌جایی وینگرهای خود در طول ۹۰ دقیقه می‌زنند ــ البته پرسپولیس بیشتر از این حربه استفاده می‌کند ــ و عرصه را بر مدافعان چپ و راست تیم حریف تنگ می‌کنند. کناره‌های زمین، جایی که سعید آقایی و منصوری به همراه مهدی شیری و محمد انصاری قرار دارند، روز یکشنبه پرالتهاب‌ترین دقایق بازی را رقم خواهد زد.


نتیجه نبرد صدر جدول روز یکشنبه در کناره‌های زمین تعیین خواهد شد. هر تیمی که گوی سبقت را در کناره‌ها از حریف بدزدد، برنده این تقابل همیشه زیبای فوتبال ایران خواهد بود.

دیدگاه‌ها