کد خبر : 1669766 | 02 اسفند 1398 ساعت 18:25 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد تایید کرد؛ کانته غایب بازی با تاتنهام

سرمربی چلسی امروز اعلام کرد که انگولو کانته به دلیل مصدومیت سه هفته به دور از میادین خواهد ماند.

لمپارد تایید کرد؛ کانته غایب بازی با تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا در استمفورد بریج میزبان تاتنهام است. دیداری حساس که می تواند در تعیین رتبه چهارم لیگ برتر مهم باشد. بازگشت ژوزه مورینیو به استمفورد بریج هم مثل همیشه جذاب است.

چلسی در رده چهارم قرار دارد و تاتنهام نیز پنجم است و از بخت بد برای بازی فردا انگولو کانته هافبک ارزشمندش را در اختیار نخواهد داشت. فرانک لمپارد سرمربی چلسی این خبر را تایید کرد و البته گفت که تامی آبراهام و لوفتوس چیک مصدومیت را پشت سر گذاشته اند.

 

 

1478899

 

 

لمپارد در نشست خبری بازی با تاتنهام گفت:« انگولو مصدومیت عضلانی دارد و امیدوارم بیشتر از سه هفته دوری او طول نکشد. پولیشیچ مصدومیتش شدید است و زمان بازگشتش مشخص نیست ولی در عوض لوفتوس چیک به تمرینات برگشته؛ هرچند شرایط بازی را ندارد. کریستیانسن که با مشکل شکستگی بینی مواجه بود، با گذاشتن ماسک صورت توانست با ما تمرین کند و تامی آبراهام نیز 70 درصد احتمال دارد وارد فهرست 18 نفره شود.»

 

 

1479801

 

 

لمپارد ادامه داد:« این فصل یک فصل انتقالی برای چلسی است و هواداران نیز این را درک کرده اند. آنها دیده اند که ما با وجود مصدومیت های زیاد و کمبود بازیکن، هرگز در زمین کم نگذاشته ایم و به همین دلیل در تمام بازی ها ورزشگاه را پر کرده اند تا حامی ما باشند. هیچ تیمی مثل چلسی مصدوم نداده است. برای مثال کانته که بازیکنی بسیار مهم است را در نیمی از بازی ها در اختیار نداشته ایم. الان زمانی است که بیشتر از همیشه به هواداران نیاز داریم و می دانم که پشت ما خواهند بود.»

 

 

1465086

 

 

کسب سهمیه:« خیلی ها فکر می کردند ما اصلا شانسی برای کسب سهمیه نخواهیم داشت ولی حالا ما اینجا هستیم. پس از شکست از یونایتد، حس ناامیدی داشتم ولی در روزهای اخیر از تمرین با بازیکنان لذت برده ام و حس خوبی دارم. می دانم که می توانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. همیشه از این حیث فشار روی تیم ما وجود دارد ولی در مسیر خوبی قرار داریم.»

 

دیدگاه‌ها