کد خبر : 1669774 | 02 اسفند 1398 ساعت 19:32 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش گواردیولا به مصاحبه جنجالی استرلینگ

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد همیشه تحت تاثیر عملکرد لسترسیتی قرار داشته است.

واکنش گواردیولا به مصاحبه جنجالی استرلینگ

به گزارش "ورزش سه"، فردا منچسترسیتی در دیدار دشوار در خانه لسترسیتی مهمان این تیم خواهد بود. امروز رحیم استرلینگ در مصاحبه ای احتمال انتقال به رئال مادرید را رد کرد و پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل لستر، مدعی شد به تعهد بازیکنان تیمش ایمان دارد.

 

پپ گواردیولا گفت: "قبل از بازی رفت نیز گفتم چقدر تحت تاثیر عملکرد لسترسیتی قرار گرفته ام. سازماندنی تیمی آنها فوق العاده بوده و بازیکنان لسترسیتی می دانند چه کاری باید انجام دهند. تماشای بازی تیم هایی مانند لستر لذت بخش است. حضور سرمربیانی مانند برندان راجرز به درد فوتبال انگلیس می خورد. جیمی واردی یکی از بهترین مهاجمانی است که من تاکنون دیده ام.

 

1474030

 

تعویض داوید سیلوا در دقایق پایانی هوشمندانه بوده و باعث شد مصدومیت او تشدید نشود. رحیم استرلینگ در مراحل آخر ریکاوری قرار داشته و شرایط او بهتر شده است. روند بهبود لروی سانه نیز خوب است، اما طبیعتا او بعد از شش ماه دوری از میادین به زمان بیشتری نیاز دارد. در کل همه این بازیکنان شرایط مساعدی دارند، اما در 100% آمادگی قرار نگرفته اند."

 

مصاحبه اخیر رحیم استرلینگ در مورد رئال مادرید: "بازیکنان آزاد هستند در مورد آن چیزی که بدان باور دارند صحبت کنند. من در مورد تعهد بازیکنانم کاملا اطمینان دارم و آنها سالهای سال است که این موضوع را نشان داده اند. هیچ کس نمی داند چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد، اما در حال حاضر من در مورد بازیکنانم در طی سه ماه گذشته تردیدی ندارم. "

 

محرومیت سیتی از لیگ قهرمانان: "نمی توان افکار مردم را تغییر داد، اما من می دانم که ما چقدر تلاش کرده ایم. من به زحمات این سالهای تیمم افتخار می کنم. هیچکس خارج از تیم به ما کمک نکرد، ما درخواست تجدید نظر خواهیم داد و می بینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد."

دیدگاه‌ها