کد خبر : 1669790 | 02 اسفند 1398 ساعت 21:51 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

پنج دیدار برای تعیین سرنوشت نیمکت بایرن مونیخ

هفته های آتی تاثیر فراوانی در آینده هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ خواهند داشت.

پنج دیدار برای تعیین سرنوشت نیمکت بایرن مونیخ


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ خیلی زود و بعد از برکناری نیکو کوواچ تصمیم به آغاز همکاری با هانسی فلیک گرفت و اگرچه در ابتدا از او به عنوان سرمربی موقت یاد شد، اما تغییر در روند نتیجه گیری بایرن مونیخ مدیران این تیم را مجاب به ادامه همکاری تا پایان فصل کرد. حالا امروز نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد اگر هانسی فلیک و تیمش در هفته های آتی نتایج خوبی بگیرند، قرارداد این سرمربی برای فصل بعد نیز تمدید خواهد شد.

 

1462665

 

بایرن مونیخ ابتدا این هفته و در ادامه در اواسط ماه مارس دو دیدار حساس مقابل چلسی در لیگ قهرمانان برگزار خواهد کرد. در صورت صعود به دور بعدی و غلبه بر نماینده انگلیس، دو مسابقه دیگر در مرحله یک چهارم در انتظار شاگردان هانسی فلیک است و اگر او بتواند تیمش را به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان برساند، اهداف مدیران بایرن مونیخ را برآورده کرده است. در صورت رقم خوردن این اتفاق، فصل بعد نیز شاهد حضور فلیک روی نیمکت باواریایی ها خواهیم بود.

 

همچنین بایرن مونیخ به زودی در دیداری دشوار به مصاف شالکه در دی اف بی پوکال خواهد رفت. این پنچ بازی تا دو ماه آینده برگزار خواهد شد و اگر بایرن مونیخ موفق به کسب نتایج مورد نظر مدیران این تیم شود، در اوایل ماه آوریل پروسه تمدید قرارداد هانسی فلیک نهایی شده و این سرمربی فصل بعد نیز هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها