کد خبر : 1669793 | 02 اسفند 1398 ساعت 22:34 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: هیچکس در مورد آینده مطمئن نیست

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد هیچکس در دنیای مربیگری نسبت به آینده اش مطمئن نیست.

پیولی: هیچکس در مورد آینده مطمئن نیست

به گزارش "ورزش سه"، میلان در هفته های اخیر و تحت هدایت استفانو پیولی متحول شده و نتایج درخشانی به جز دربی دلامدونینا گرفته است. روسونری این هفته در دیداری دشوار باید در سری آ به مصاف فیورنتینا برود و استفانو پیولی اذعان داشت علاقه ندارد هر هفته در مورد آینده اش در میلان برای فصل بعد توضیح بدهد.

 

1477168

 

استفانو پیولی گفت: "فیورنتینا اخیرا پیروزی بزرگی کسب کرده و این تیم به خوبی هدایت می شود. ما نیز در شرایط خوبی قرار داریم و من امیدوارم این شرایط برای میلان ادامه پیدا کند. ما خوب تمرین می کنیم و این یک حقیقت است، در اینجا می توانید هوای مثبت را تنفس کنید. اولویت زمان حال حاضر است و شما فقط می توانید سرنوشت آینده را با فکر کردن به زمان حال رقم بزنید. عزم و اراده ای که زلاتان دارد می تواند شرایط میلان را بهبود بخشد، اگر ایبرا تبدیل به قهرمان و بازیکن منحصر به فردی شده، به این دلیل است که او همیشه تشنه موفق بوده و می خواهد پیشرفت کند.

 

خوشحالم که می دانم عملکرد من به شکلی مثبت قضاوت شده است. احساس می کنم نقطه مرجع تیم هستم. بدون توجه به نتایج هیچ یک از مربیان نسبت به آینده خود اطمینان ندارند. در پایان، کسانی که باید تصمیم یگیرند، این کار را انجام خواهند داد. اما من نمی توانم به سؤالات مربوط به آینده ام در همه کنفرانس های مطبوعاتی پاسخ دهم، بگذارید روی زمان حال تمرکز کنیم و ببینم در آینده چه خواهد شد.

 

شرایط هاکان چالهان اوغلو خوب است، او یک مشکل جزئی داشت که مانع بازی کردنش مقابل تورینو شد، اما هاکان حال آماده حضور در میدان است."

دیدگاه‌ها