کد خبر : 1669797 | 02 اسفند 1398 ساعت 23:47 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

تردید بایرن مونیخ برای حفظ ستاره کروات

بایرن مونیخ هنوز در مورد آینده ایوان پریشیچ، وینگر کروات خود تصمیم نگرفته است.

تردید بایرن مونیخ برای حفظ ستاره کروات

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته در بدو ورود به رختکن اینتر بازیکنان زیادی را در لیست مازاد قرار داد و یکی از قربانیان تصمیمات سرمربی ایتالیایی، ایوان پریشیچ کروات بود که در تابستان سال گذشته و با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شد.

 

1479842

 

علیرغم شروعی خوب، ایوان پریشیچ چندی قبل دچار مصدومیت شد و حالا کادر پزشکی بایرن مونیخ در تلاش برای فراهم کردن زمینه حضور این بازیکن در دیدار مقابل چلسی در لیگ قهرمانان است. هفته های پیش رو تاثیر زیادی در آینده ایوان پریشیچ خواهد داشت، زیرا بایرن مونیخ هنوز در مورد عقد قرارداد دائمی با این بازیکن به توافق نرسیده است.

 

نشریه بیلد مدعی شد خود ایوان پریشیچ علاقه زیادی به ماندن در بایرن مونیخ دارد، اما باشگاه هنوز نشانه ای از تمایل به حفظ او نشان نداده و احتمالا عملکرد این بازیکن در هفته های آتی، سرنوشت او برای فصل بعد را مشخص خواهد کرد. ایوان پریشیچ با قراردادی قرضی راهی بایرن مونیخ شده و باشگاه آلمانی برای دائمی کردن این قرارداد باید در تابستان پیش رو مبلغ 20 میلیون یورو را به اینتر پرداخت کند. به جز ایوان پریشیچ، شرایط برای فیلیپ کوتینیو نیز همینگونه است. بایرن مونیخ این ستاره برزیلی را نیز به صورت قرضی از بارسلونا جذب کرده و با پرداخت مبلغ 120 میلیون یورو می تواند این قرارداد را دائمی سازد. اتفاقی که هنوز در مورد آن تردید وجود داشته و آینده ایوان پریشیچ و فیلیپ کوتینیو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها