کد خبر : 1669906 | 03 اسفند 1398 ساعت 17:09 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای عجیب پورموسوی و تیم جوانان؛

استعفای مربی ملی بعد از 14 ماه کار بدون قرارداد!

سرمربی تیم جوانان ایران پس از چهارده ماه کار بدون قرارداد از سمت خود کناره گیری کرد.

استعفای مربی ملی بعد از 14 ماه کار بدون قرارداد!

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز سیروس پورموسوی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از جدایی خود از تیم ملی جوانان و استعفا از هدایت این تیم داد. مسئولان فدراسیون و افرادی که به تیم جوانان نزدیک بودند، تا کنون پاسخی درباره دلیل این استعفا نداده اند اما تا حدود زیادی می توان علت آن را حدس زد.

 

پورموسوی که از دی ماه سال گذشته هدایت تیم جوانان ایران را بر عهده گرفت، با برپایی اردوهای مختلف و سفر به نقاط گوناگون ایران به منظور استعدادیابی، ظرف چند ماه یک تیم را تشکیل داد و رفته رفته باقی برنامه های خود را با نفرات منتخب پیش برد.

 

او در تابستان، تیم جوانان ایران را برای مسابقات انتخابی قهرمانی زیر 19 سال آسیا آماده کرد و موفق شد در رقابت هایی که به میزبانی تهران برگزار شد، با 3 برد پیاپی عنوان سرگروهی را به دست آورد و راهی تورنمنت قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی شود.


بعد از این مسابقات هم اردوهای تیم جوانان و بازی های مختلف دوستانه از جمله با تیم های لیگ برتری زیر نظر پورموسوی ادامه پیدا کرد و در بهمن ماه هم این تیم آماده سازی خود را پیگیری کرد.

 

اما نکته عجیب درباره کادر فنی تیم جوانان این بود که پس از 14 ماه کار، هیچ قراردادی از سوی فدراسیون فوتبال با آنها امضا نشده بود و آنها دریافتی خاصی هم نداشتند. حتی پس از صعود از اولین مرحله رقابت های رسمی آسیایی هم این اتفاق نیفتاد و کماکان پورموسوی و همکارانش به کار بدون قرارداد ادامه می دادند. ولی نهایتا همین مسئله منجر به تصمیم این سرمربی خوزستانی به جدایی گرفت و او عطای کار کردن با تیمی که خودش ساخته و پرداخته بود را به لقایش بخشید.

دیدگاه‌ها