کد خبر : 1669927 | 03 اسفند 1398 ساعت 18:10 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بوردو

انتقاد توخل از تولد پرحاشیه ستاره های PSG

جشن تولد مشترک ایکاردی، دی ماریا و کاوانی در سالنی مجلل در خارج از شهر پاریس، بسیار خبرساز شده بود.

انتقاد توخل از تولد پرحاشیه ستاره های PSG

به گزارش"ورزش سه"، فردا پی اس جی از هفته بیست‌وششم لوشامپیونا پذیرای بوردو خواهد بود. پی اس جی خیالش از صدرنشینی راحت است ولی پس از شکست از دورتموند در لیگ قهرمانان، یک پیروزی می تواند روحیه را به تیم تحت هدایت توماس توخل برگرداند.

 

 

1480023

 

 

توخل با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« انتظار بازی کاملاً دفاعی از بوردو را دارم که چشم به ضدحملات خواهد داشت. باید نسبت به این شیوه بازی واکنش مناسبی از خود نشان دهیم.

همیشه هم شروع مجدد پس از یک شکست، کار آسانی نیست. می‌خواهیم فردا شب تا جای ممکن بازی سرعتی را از خود به نمایش بگذاریم. باید خودمان را برای بازی‌های لوشامپیونه و جام حذفی آماده کنیم. باید دوباره اعتمادبه‌نفس‌مان را پیدا کنیم.»

 

نیمار پس از بازی با دورتموند گفته بود که مشکلی برای حضور در ترکیب پی اس جی نداشته ولی باشگاه تصمیم گرفت تا او در دو بازی به میدان نرود. توخل در واکنش به حرف های نیمار گفت:« همیشه با پزشک تیم در ارتباط هستم و با مشورت تصمیم‌گیری می‌کنیم. اوضاع در تیم ما به این شکل است. تصور کنید اگر ما به نیمار اجازه بازی می‌دادیم، او ممکن بود دوباره مصدوم شود و به مدت سه ماه به دور از میادین باشد. این ما هستیم که باید تصمیم‌گیری کنیم. باور کنید، من هم دوست دارم نیمار در هر بازی برای‌مان به میدان برود.»

 

 

1479773

 

 

جشن تولد جنجالی ایکاردی، کاوانی و دی ماریا:« بازیکنان در روز مرخصی خود آزاد به انجام هر کاری هستند و این یک امر خصوصی است ولی جشن اینچنینی نباید علنی شود و بهتر است بازیکنان در این موارد دقت بیشتری به خرج دهند. به شخصه با دیدن ویدیوها شگفت زده شدم و از این قضیه خوشحال نیستم. با بازیکنان در این رابطه صحبت کردم و گفتم که از این به بعد، مراسم های اینچنینی را به صورت خصوصی برگزار کنند.»

 

 

1479781

 

1479779

 

1479777

دیدگاه‌ها