کد خبر : 1669968 | 03 اسفند 1398 ساعت 20:26 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا ۵- ۰ ایبار؛ خط و نشان جدی لئو مسی برای ناپولی

دقایقی پیش بارسلونا موفق شد با ۵ گل ایبار را شکست دهد تا موقتاً به صدر جدول رقابت های لالیگا صعود کند.

بارسا ۵- ۰ ایبار؛ خط و نشان جدی لئو مسی برای ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امروز در چهارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم لالیگا میزبان در نهایت موفق شد با نتیجه پر گل حریف خود را شکست دهد تا موقتاً و پیش از بازی امشب رئال مادرید مقابل لوانته به صدر جدول صعود کرده باشد.


در لحظات آغازین بازی ایبار نمایش بهتری ارائه داد و در دقیقه ۴ توسط انریش به گل رسید که البته داور به درستی آفساید اعلام کرد تا بازی با همان نتیجه بدون گل دنبال شود.

 

در ادامه شرایط مسابقه تغییر کرد و بارسا مطابق انتظار توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۱۴ روی حرکت استثنایی مسی به گل دست یافت. فوق ستاره آرژانتینی بعد از عبور از سد چند بازیکن ایبار و با یک ضربه بی نظیر گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

1480080

 

در دقیقه ۱۹ گریزمان پاس فوق العاده ای از نلسون سمدو دریافت کرد اما در مصاف تک به تک با دروازه بان ایبار موفق نبود. بلافاصله و در دقیقه ۲۰ آرتور ویدال دو ضربه متوالی روانه دروازه دیمیتروویچ کرد که این دروازه واکنش خوبی نشان داد و مانع از گلزنی ستاره شیلیایی شد.

در دقیقه ۳۷ لیونل مسی باز هم روی همکاری با ویدال و با یک ضربه دقیق دروازه ایبار را باز کرد و گل دوم بارسا را هم خودش به ثمر رساند.

 

در دقیقه ۴۰ مسی با دروازه ایبار تک به تک شد اما ترجیح داد که به آنتوان گریزمان پاس بدهد اما توپ ستاره فرانسوی توسط بازیکن حریف زده شد اما بعد از آن به مسی رسید و او هم دروازه تقریبا خالی را باز کرد تا در همان نیمه اول هت تریک کرده باشد.

در ادامه نیز توپ و زمین اختیار بارسلونا بود اما بازی در نیمه اول با همان نتیجه ۳-۰ به سود بارسلونا خاتمه یافت.

بازی در نیمه دوم اما متعادل آغاز شد اما در دقیقه ۶۰ ایبار پشت محوطه جریمه بارسا به یک ضربه ایستگاهی دست یافت که ضربه بازیکنان این تیم توسط مارک آندره تراشتگن مهار شد.

در دقیقه ۶۳ روی حرکت زیبای تاکاشی اینوی موقعیت خوب برای ایبار ایجاد کرد که توپ بازیکن ژاپنی بعد از برخورد به فرانکی دی یونگ و تغییر جهت راهی کرنر شد. کرنری که منجر به گل ایبار شد اما داور بازی به شکل مشکوکی خطا را روی جرارد پیکه اعلام کرد.

 

1480073

 

در دقیقه ۷۶ دو مدافع میانی بارسلونا یعنی کلمنت لنگله و ساموئل اومتیتی همکاری جالبی ترتیب دادند که در نهایت منجر به گل دارد اما گل اومتیتی توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۷۹ ضربه آزاد زیبای مسی توسط دروازه بان ایبار یعنی دیمیتروویچ به کرنر فرستاده شد تا این گلر مانع از به ثمر رسیدن گل چهارم ستاره آرژانتینی شود.

 

مارتین برایثویت که به جای آنتوان گریزمان وارد زمین شده بود در دقیقه ۸۸ حرکت فوق العاده انجام داد و در دهانه دروازه لیونل مسی را صاحب توپ کرد. او نیز بعد از چند سر توپ فوق العاده گل چهارم خود و تیمش را به ثمر رساند.

 

1480081

 

این پایان کار نبود و بارسا باز هم توسط برایثویت صاحب یک موقعیت گلزنی شد اما دروازه بان ایبار توپ این مهاجم تازه وارد را مهار کرد. با این وجود توپ در دهانه دروازه خالی در اختیار آرتور ملو قرار گرفت و او نیز گل پنجم بارسلونا را به ثمر رساند

 

در ادامه نیز بارسا بازی را کنترل کرد مسابقه تا بازی با همان نتیجه ۵-۰ به سود بارسا خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها