کد خبر : 1669991 | 03 اسفند 1398 ساعت 22:53 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

لستر۰ - ۱ منچسترسیتی؛ پیروزی با تعویض طلایی پپ

منچسترسیتی با یک گل در خانه لسترسیتی به پیروزی رسید تا جایگاه خود را در رتبه دوم جدول تثبیت کند.

لستر۰ - ۱ منچسترسیتی؛ پیروزی با تعویض طلایی پپ

به گزارش "ورزش سه"، تیم های دوم و سوم جدول لیگ برتر انگلیس امروز به مصاف یکدیگر رفتند این بازی در نهایت با پیروزی ۱-۰ شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت؛ موضوعی که جایگاه این تیم را در رتبه دوم جدول رده بندی تثبیت کرد.


در همان دقایق ابتدایی بازی ستاره انگلیسی لستر یعنی جیمی واردی ضربه دقیقی را روانه دروازه منچسترسیتی کرد که توپ با بدشانسی او به تیر دروازه ادرسون برخورد کرد.

در دقیقه ۱۷ ایلکای گوندوگان روی پاسخ سرخیو آگوئرو در موقعیتی تک به تک با کسپر اشمایکل قرار گرفت اما دروازه بان دانمارکی توپ او را راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۳۷ لسترسیتی به یک ضربه ایستگاهی دست یافت و جیمز مدیسون از یک فاصله تقریباً دور شوت خوبی را روانه دروازه سیتی کرد که با عکس العمل خوبی از ادرسون مواجه شد و او توپ را راهی کرنر کرد.

 

1480151

 


در دقیقه ۴۶ سرخیو آگوئرو روی یک فرار و با پاس کوین دی بروینه در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توپ را روانه دروازه کرد اما گل او آفساید و در نهایت مردود اعلام شد.

در لحظات پایانی نیز منچستر سیتی به یک ضربه آزاد دست یافت اما توپ ریاض محرز راهی به دروازه نداشت تا مسابقه در نیمه اول با همان نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کند.

ثانیه های آغازین نیمه دوم با حمله سریع لستر همراه بود. هروی بارنز که بین دو نیمه به جای ایهیناچو وارد زمین شده بود، نفوذ تند و تیزی انجام داد و پس از ورود به محوطه جریمه توپ خود را به دهانه دروازه ارسال کرد که البته ادرسون آن را قطع کرد.

 

1480148

 

در دقیقه ۵۳ رودری توپ ربایی فوق العاده ای در میانه زمین انجام داد و بعد از آن توپ را به کوین دی بروین سپرد. این ستاره بلژیکی نیز شوتی محکم را راهی دروازه کرد که با مهار مطمئن کسپر اشمایکل روبه‌رو شد.

در دقیقه ۶۲ ایلکای گوندوگان شوتی را روانه دروازه لسترسیتی کرد که توپ در محوطه جریمه به دست دنیس پرائت برخورد کرد. صحنه ای که منجر به اعلام خطای پنالتی برای سیتی شد اما ضربه سرخیو آگوئرو که به وسط دروازه زده شده بود، توسط کسپر اشمایکل مهار شد.

چند دقیقه بعد لسترسیتی می‌توانست توسط جیمی واردی به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه والی او راهی به دروازه نداشت.

صحنه مهم بازی اما در دقیقه ۸۰ رقم خورد. ریاض محرز روی یک حرکت عالی و با عبور از سد چند بازیکن، پاس فوق العاده ای را برای گابریل ژسوس که چند دقیقه پیش به جای سرخیو آگوئرو وارد زمین شده بود، ارسال کرد و او نیز در موقعیتی تک به تک دروازه لستر را گشود.

 

1480149

 

بعد از گلزنی منچستر سیتی، باز هم این شاگردان پپ گواردیولا بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز روی دروازه یکدیگر را ترتیب دادند و اما در نهایت بازی با همان نتیجه ۱-۰ به سود سیتی خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها