کد خبر : 1670051 | 04 اسفند 1398 ساعت 10:59 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازی بزرگ سال بدون تماشاچی و کی‌روش

ترکیب احتمالی سپاهان برای بازی پرسپولیس

با صحبت های امیرقلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس، ابهامات زیادی در مورد ترکیب این تیم رفع شد.

ترکیب احتمالی سپاهان برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، اولین سوال خبرنگاران در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در رابطه با مصدومان و به خصوص دو بازیکن اصلی تیم یعنی سروش رفیعی و استنلی کی روش بود. قلعه نویی در پاسخ به این سوال عنوان کرد که تکلیف استنلی کی روش مشخص نیست ولی اعلام کرد که این مهاجم بلندقامت که کلیدی ترین بازیکن سپاهان در دیدار رفت بود، به بازی برگشت نخواهد رسید ولی سروش رفیعی آماده است و می تواند در صورت صلاحدید بازی کند. همچنین سرماخوردگی ولادیمیر کومان و جا ماندن او از لیست، سبب شده تا احتمالا یکی از هافبک های پرتعداد سپاهان که در بازی  های اخیر فرصت بازی پیدا نمی کردند، در ترکیب اصلی بازی کنند.


با این حساب می توان گفت نفرات زیر، ترکیب اصلی سپاهان برابر پرسپولیس را تشکیل می دهند.

 

سعید آقایی به پرسپولیس رسید


 پیام نیازمند مانند همیشه در چارچوب دروازه تیمش خواهد ایستاد و قلب خط دفاعی طلایی پوشان را مانند دو دیدار اخیر سپاهان در بازی های آسیایی، شایان مصلح و محمد طیبی پر خواهند کرد. ضمن اینکه سعید آقایی و مرتضی منصوری هم دو مدافع چپ و راست تیم خواهند بود. سعید آقایی در دیدار رفت و تنها چند ساعت مانده به آغاز بازی، به دلیل انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، با حکم کمیته انضباطی از حضور در بازی محروم شد.

 

خط میانی؛ در انتظار یک تازه وارد


اضافه شدن سروش رفیعی به ترکیب سپاهان سبب شده بود تا این بازیکن به همراه نورافکن و مهدی کیانی انتخاب های قطعی امیرقلعه نویی برای خط میانی باشند؛ اگر مصدومیت رفیعی به سرمربی سپاهان اجازه حضور ثابت رفیعی را بدهد، این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش بازی خواهد کرد ولی در غیر این صورت و با توجه به سرماخوردگی شدید ولادیمیر کومان، شاهد حضور محمد کریمی یا محسن مسلمان در ترکیب اصلی خواهیم بود.

 

1417763


خط هجومی؛ غیبت استنلی قطعی شد


مهم ترین خبر امیرقلعه نویی در نشست خبری، آماده نشدن کی روش بود. محمد محبی و محمدرضا حسینی دو انتخاب سرمربی سپاهان برای حضور در دو پست وینگر چپ و راست خواهند بود ولی با توجه به نمایش نه چندان موفق قربانی در بازی با السد، شاید پس از مدت ها شاهد حضور شهباززاده در نوک پیکان تهاجمی سپاهان باشیم که او هم البته در دیدار برابر شاگردان ژاوی نتوانست رضایت امیرقلعه نویی را جلب کند. در این بخش سرمربی سپاهان محسن الغسانی خرید عمانی اش را نیز در اختیار دارد و هیچ بعید نیست که اولین حضور لیگ برتری اش با پیراهن سپاهان رقم بخورد.

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس:


پیام نیازمند- سعید آقایی، محمد طیبی، شایان مصلح، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده.

 

در شرایطی سازمان لیگ اصرار به برگزاری بازی بدون حضور هواداران دارد که مجموعه سپاهان خواهان تعویق در برگزاری این بازی مهم است.

دیدگاه‌ها