کد خبر : 1670054 | 04 اسفند 1398 ساعت 11:20 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت

محکومیت پارس جنوبی‌جم و سرخابی‌های گیلان

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

محکومیت پارس جنوبی‌جم و سرخابی‌های گیلان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

 

*با توجه به شکایت حامد نورمحمدی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 700 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین نورمحمدی محکوم به پرداخت مبلغ 58 میلیون و 860 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال شد.

 

*در پرونده شکایت سعید حیدری از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال به انضمام مبلغ 30 میلیون و 520 هزاریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم گردید.

 

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت کوروش ملکی از باشگاه سپیدرود رشت،  این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 74 میلیون و 120 هزار ریال بابت هزینه دادرسی شد.

 

*در پی شکایت محمدصادق رفیعی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 450 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

 

*با توجه به شکایت پرویز کریمی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 760 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت 38 میلیون و 368 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

 

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود

دیدگاه‌ها