کد خبر : 1670129 | 04 اسفند 1398 ساعت 16:09 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

این تصمیم برای بهداشت بوده و چرا بهانه می‌آورید؟

پیروانی: نیم ساعت دیگر منتظر سپاهان می‌مانیم

سرپرست پرسپولیس با انتقاد نسبت به اتفاقات رخ داده در جدال برابر سپاهان صحبت‌های جالبی مطرح کرد.

پیروانی: نیم ساعت دیگر منتظر سپاهان می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی در اصفهان حاضر شده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، سازمان لیگ اعلام کرد دیدار این تیم مقابل سپاهان بدون حضور هواداران برگزار شود. موضوعی که البته با واکنش هواداران سپاهان مواجه شده است و آنها با حضور در محل عبور سپاهان به سمت استادیوم، مانع از عزیمت آنها به نقش جهان شده اند.


افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس با حضور جلوی دوربین برنامه فوتبال برتر به این موضوع واکنش نشان داد: بحث من این است که پرسپولیس دو ساعت است که بازیکنانش در رختکن هستند. مگر می‌شود تاخیر داشت. من یک مقدار عصبی هستم چون شرایط مناسب نیست.


وی ادامه داد: قانون اگر هست باید برای هر دو تیم باشد. اصلا به ما می گفتند بازی ساعت 10 شب برگزار می شود. چرا باید تیم پرسپولیس منتظر تیم رقیب شود. سپاهان هنوز به زمین نیامدند. آیا سپاهان 16:45 در زمین حاضر می شود. ما نیم ساعت صبر می کنیم. ما نمی دانیم دلیل گلایه آنها چیست. این باب می شود در فوتبال ماست و ما هم در تهران بازی داریم و این بهانه است. مگر می شود ؟ بیماری آمده و کسی که نیامده و برای سلامتی حال تماشاگران این تصمیم گرفته شود. ما خودمان از حضور هوادار استقبال می کنیم اما الان تصمیم بر این شده که برای محافظت آنها این تصمیم گرفته شود.


سرپرست پرسپولیس درباره اینکه آیا با حریف در تماس بوده گفت: وظیفه من این بوده که تیم را راهی رختکن کنم و در استادیوم حاضر شوند. ما پرسپولیس هستیم و تیم لیگ پنجمی نیستیم که. ما باید جوابگو باشیم.

دیدگاه‌ها