کد خبر : 1670131 | 04 اسفند 1398 ساعت 17:40 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب ذوب‌آهن برابر استقلال

پنج دفاع برای مهار استقلال در استادیوم آزادی

ترکیب ذوب‌آهن برای بازی مقابل استقلال اعلام شد. رادولوویچ با پنج دفاع برابر شاگردان فرهاد مجیدی بازی می‌کند.

پنج دفاع برای مهار استقلال در استادیوم آزادی

به گزارش "ورزش ‌سه"،  از ساعت 18:30 امروز ذوبی‌های اصفهان در ورزشگاه خالی آزادی برابر استقلال قرار می‌گیرند و به دنبال تک امتیاز از این میدان هستند.


 
به همین دلیل میودراگ رادولوویچ با ترکیبی دفاعی برابر شاگردان فرهاد مجیدی قرار گرفته و قصد دارد با امتیاز تهران را به مقصد اصفهان ترک کند.


 
او به مانند سه بازی قبلی در ترکیب اصلی خود، مهدی خلیل را به عنوان گلر مورد استقاده قرار داده است. او در سه بازی، دو مرتبه دروازه خود را بسته نگه داشته و حالا در اندیشه سومین کلین شیت در استادیوم آزادی است.


 
اما خط دفاع ذوب‌آهن در این بازی را پنج نفر تشکیل می‌دهند. فرشاد محمدی مهر مدافع سابق استقلال در این دیدار جناح راست را حفاظت می‌کند. وحید محمدزاده، وفا هخامنش و محمد نژاد مهدی مدافعان وسط ذوب‌آهن در این دیدار خواهند بود. مسعود ابراهیم زاده نیز به عنوان مدافع چپ ایفای نقش می‌کند.

 

در خط میانی نیز حمید بوحمدان و قاسم حدادی فر به احتمال فراوان دو هافبک دفاعی ذوب‌آهن در این دیدار خواهند بود. دانیال اسماعیلی فر در سمت راست خط میانی بازی می‌کند و بیشتر به دنبال ایجاد تراکم در خط میانی است. احسان پهلوان نیز در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند و به دنبال این است تا بیشتر در کارهای هجومی نقش آفرینی کند.


 
تک مهاجم ذوب‌آهن در این بازی نیز دارکو بیدوف صربستانی خواهد بود و باید دید در نهایت می‌تواند جانشین خوبی برای ارسلان مطهری است یا خیر.


 
ترکیب ذوب‌آهن برابر استقلال:


مهدی خلیل، فرشاد محمدی مهر، محمد نژادمهدی، وفا هخامنش، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و دارکو بیدوف

دیدگاه‌ها